دوبله 3 فیلم سینمایی با سرپرستی جلال مقامی، الیزا اورامی و ناصر تهماسب به تازگی برای پخش از شبکه‌های مختلف تلویزیون به پایان رسیده است.
کد خبر: ۳۳۶۵۷۷

یکی از این فیلم‌ها «گذر از اندوه» نام دارد که از شبکه 2 پخش خواهد شد. ماجراهای این اثر درباره مردی است که همسرش در حادثه تصادف می‌میرد. پس از این سانحه او تصمیم می‌گیرد برای کسانی که دچار اندوه و مصیبت شده‌اند، کلاس‌هایی تشکیل دهد تا باعث تقویت روحیه آنها شود.

او در انتهای دوره این کلاس‌ها حقیقتی را درباره خود افشا می‌کند و ... .

جلال مقامی (برک)‌، ناصر احمدی (لین)‌، شراره حضرتی، زویا خلیل‌آذر، اسفندیار مهرتاش، ابوالقاسم محمدطاهر، ناصر خویشتندار، صغری‌‌سادات هاشمی، نازنین یاری و آیدین درویش‌زاده از جمله دوبلورهای این اثر هستند.

فیلم دیگری که بتازگی دوبله آن به پایان رسیده «نمی‌ترسم نمی‌ترسم» است. این اثر درباره پائولا ـ نویسنده و روانپزشکی ـ است که وقتی می‌فهمد گرفتار سرطان شده. می‌کوشد روابطش را با فرزندانش بهتر کند و ...

تعدادی از گویندگان این فیلم عبارتند از: زویا خلیل‌آذر (پائولا)‌، الیزا اورامی (سارا)‌، شروین قطعه‌ای (ماتیو)‌، نسیم رضاخانی، سعید مقدم‌منش، مینا شجاع، محمدعلی دیباج، ناصر خویشتندار و مجتبی شمس.

فیلم دیگر «اوج آسیمگی» نام دارد که داستان آن درباره یک روان‌شناس است که رئیس یک تیمارستان می‌شود و می‌کوشد مشکلات آن را حل کند.

در دوبله این فیلم ناصر تهماسب به جای تراندیک و مریم رادپور به جای ویکتوریا صحبت کرده است. اکبر منانی، جواد پزشکیان، تورج نصر، محمد عبادی، بهروز علی‌محمدی و امیر عطرچی نیز از جمله دوبلورهای این اثر هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها