حق با شماست

مشکل خرید اینترنتی بلیت

برز‌آبادی از اراک: حدود 400 نفر از کارکنان پتروشیمی اراک هستیم که از سال 68 مشغول به کاریم که به امید روزی که به استخدام این شرکت درآییم. موافقت خود را برای انتقال به شرکت‌های وابسته اعلام کرده‌ایم، ولی هنوز خبری از استخدام ما نشده است.
کد خبر: ۳۳۵۰۵۵

شیرازی‌نژاد از تهران: چند روز پیش از طریق اینترنت اقدام به خرید بلیت قطار کردم و پس از مراجعه به یکی از آژانس‌های مسافرتی به دلیل خطایی که در سیستم فروش اینترنتی وجود دارد، متصدی صدور بلیت ضمن ابطال بلیت‌هایم و اخذ جریمه از اینجانب، اقدام به صدور بلیت در قطار دیگری غیر از قطار انتخابی اینجانب کرد. حال سوالم از شرکت راه آهن این است که گناه مشتری در این میان چیست و چرا باید تاوان دهد؟

هداوند از کرج: مدتی است که قیمت گوشت قرمز رو به صعود است و هر روز با نرخ جدیدی مواجه می‌شویم. از وزارت بازرگانی درخواست دارم در این خصوص چاره‌ای بیندیشد.

تواضعی از تهران: با این که 3 ماه از سال می‌گذرد، ولی متاسفانه تاکنون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی با مبلغ حقوق سال 88 گذران زندگی می‌کنند و گویی تامین‌اجتماعی خیال افزایش حقوق این قشر را ندارد.

روشنایی از تهران: تلفن‌های وقت‌دهی بیمارستان میلاد به هیچ‌وجه پاسخگوی افراد نیستند و بسیاری از بیماران به‌دلیل ناموفق بودن در تماس تلفنی خود عازم این بیمارستان می‌شوند که متاسفانه با درهای بسته و جواب‌های سر بالا مواجه می‌شوند.

بهزادی از تهران: آسفالت خیابان فلامک شمالی واقع در شهرک غرب بسیار نامناسب و بی‌کیفیت است، به طوری که هر خودروی گذری از این خیابان را راهی تعمیرگاه می‌کند. از شهرداری منطقه 2 درخواست رسیدگی دارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها