فال

کد خبر: ۳۳۴۶۳۴

متولدین اردیبهشت: در شروع این هفته ملاقات و آشنایی با افراد جدید و غریبه برایتان جالب و مهیج خواهد بود، اما مراقب باشید وابستگی بیش از حد به کسی پیدا نکنید.

متولدین خرداد: از لاک انزوای خودتان خارج شوید و نگذارید رابطه دوستی شما با دیگران آسیب ببیند. وقت بیشتری برای بودن در کنار خانواده بگذارید و به خواسته‌های آنها توجه کنید. این هفته خبر خوشی به شما خواهد رسید.

متولدین تیر: مطمئن باشید از راه لجبازی و یکدندگی نمی‌توانید مشکلات خود را حل کنید. از سرسختگی دست بردارید و کمی نرم‌خویی به خرج دهید. به یک مسافرت کوتاه برای تجدید قوا بروید و زندگی را سخت نگیرید.

متولدین مرداد: با پشت سرگذاشتن یک دوره سخت و ناراحت‌کننده آماده‌اید تا در آغاز این هفته زندگی شیرینی آغاز کنید، اگرچه با بیم و امیدهای عشق و تعهد مواجه خواهید بود. ولی بردبار و صبور باشید و امیدوار به روزهای خوش که دور از ذهن نیستند.

متولدین شهریور: در این روزها در رابطه با یک موضوع کاری تعهدات لازم را از یاد نبرید. ضمنا طرف مقابلتان را از خود نرنجانید. برخورد بدبینانه را کنار بگذارید و به دیگران در حد معقول اعتماد کنید. سفری اقتصادی در پیش خواهید داشت.

متولدین مهر: از ماجراجویی و خطر کردن بپرهیزید. همچنان به دنبال تجربه جدید خواهید بود ولی هرگز از جستجو برای یافتن زیبایی‌های وجودی همسر یا عزیزانتان دست نکشید. در حالی که سرشار از انرژی و حوصله هستید ممکن است همسر یا نامزدتان به شما بی توجه باشد. کمی موقعیت او را درک کنید.

متولدین آبان: اشکال شما این است که به جای منطق از احساسات خود برای تصمیم‌گیری استفاده می‌کنید. همین مساله همواره موجب بروز مشکلاتی می‌شود. از شخصی کینه به دل دارید که فراموش کردن آن دشوار خواهد بود، اما سعی کنید کینه‌ها را به عشق تبدیل کنید.

متولدین آذر: تجربیات تلخ گذشته را که باعث ناراحتی‌تان شده فراموش کنید. به محض این‌که باور کنید اطرافیانتان قابل اعتماد هستند این حس برطرف خواهد شد. در این روزها دنیا را از دریچه چشم دیگران نگاه کنید تا ناامید نشوید. امر و نهی کردن به صلاحتان نیست و اگر اوضاع طبق میلتان نبود ناراحت نشوید چرا که این دوره گذرا خواهد بود.

متولدین دی: افزودن کمی تنوع و سرگرمی به زندگیتان خیلی خوب است. خود را از کسالت و یکنواختی رها کنید. می‌توانید برای این مساله تدارک یک سفر کوتاه را ببینید.

متولدین بهمن: در آخر این هفته تنها نمانید. ممکن است تا حدی دستخوش حسرت گذشته‌ها شوید، ولی بهتر است اجازه ندهید که خاطرات تلخ گذشته خلق و خویتان را تنگ کند. سرحال، پرانرژی و ماجراجو هستید .

متولدین اسفند: بزودی از هم‌صحبتی با شخص جدیدی لذت خواهید برد. همسرتان در این روزها اصلا آمادگی مواجهه با جنبه منفی شما را ندارد! بهتر است مراقب رفتارتان باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها