با حکم دادگاه کیفری

پسرخاله قاتل قصاص می‌شود

مردی که 7 سال قبل پسرخاله خود را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود ، با حکم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۳۳۲۸۸۵

به گزارش فارس ، صبح 25 تیر سال 82، مالک یک ساختمان در حال ساخت در منطقه مسعودیه با مرکز فوریت‌های پلیس تماس گرفت و از فقدان مشکوک 2 کارگر افغانی خود در محل خبر داد ؛ وی مدعی شد مقداری زیادی خون در اتاق محل استراحت آنها ریخته شده است.

مالک این ساختمان مدعی شد کارگرانی که برای وی کار می‌کردند پسرخاله هم بودند که صبح امروز وقتی به محل کار آمده است با غیبت آنها و وجود خون در اتاقشان روبه‌رو شده است.

تحقیقات برای اطلاع از سرنوشت 2 پسرخاله و علت ریخته‌شدن خون در اتاق محل استراحت آنها آغاز شد تا اینکه مدتی بعد،‌ یکی از پسرخاله‌ها به نام غلام در تهران شناسایی و دستگیر شد. غلام در تحقیقات به ارتکاب قتل پسرخاله خود اعتراف کرد.

وی درباره انگیزه خود از ارتکاب قتل پسرخاله‌اش گفت: شب حادثه «سرور» قصد داشت مرا مورد آزار و اذیت قرار دهد که با مخالفت من روبه‌رو شد. من هم زمانی که خوابید با چاقو او را کشتم و بعد از اینکه او را مثله کردم، جسدش را در چند نقطه شهر پنهان کردم.

بعد از اقرار متهم به قتل، قرار مجرمیت وی از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارجاع داده شد.

صبح امروز، جلسه رسیدگی به این پرونده در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی حسن تردست برگزار شد و عطار، نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده، خواستار مجازات متهم شد.

اولیای ‌دم در دادگاه حاضر نشده بودند ولی خواسته خود را قصاص متهم عنوان کردند.

در ادامه جلسه ، متهم در جایگاه قرار گرفت و ضمن قبول اتهام قتل عمد گفت: من حرفی برای گفتن ندارم و تمام اظهارات قبلی خود را تأیید می‌کنم. خانواده مقتول از من 10 میلیون تومان درخواست کرده‌اند تا رضایت خود را اعلام کنند اما من این مقدار پول را ندارم.

در انتهای جلسه، قاضی تردست و مستشاران دادگاه وارد شور شدند و متهم را به قصاص محکوم کردند. متهم در دادگاهی دیگر نیز به علت جنایت بر میت (مثله کردن) به پرداخت 5 میلیون تومان محکوم شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها