مشهد ـ واحد مرکزی خبر: حدود 60 هزار نفر از عاشقان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در خراسان رضوی، برای شرکت در مراسم بیست و یکمین سالگرد رحلت امام(ره) عازم تهران شدند. معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا(ع)‌ گفت: این افراد در قالب کاروان‌های زیارتی راهی تهران می‌شوند تا ضمن زیارت مرقد مطهر حضرت امام و تجدید پیمان با آرمان‌های بلند ایشان، در نماز جمعه 14 خرداد به امامت رهبر معظم انقلاب، شرکت کنند.
کد خبر: ۳۳۲۳۴۳

قزوین ـ مهر:معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: به منظور ساماندهی فعالیت چاه‌های مجاز و جلوگیری از کاهش افت شدید آب در دشت قزوین از فعالیت چاه‌های بدون پروانه در قزوین با قاطعیت جلوگیری خواهد شد.

در سومین جلسه شورای حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی استان قزوین در مورد نحوه برخورد با صاحبان واحدهای دام و طیور دارای اضافه برداشت آب هم تصمیماتی گرفته شد.

زنجان ـ ایسنا : مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: با توجه به افزایش روزافزون میزان ذرات گرد و غبار در هوا و همچنین بالا بودن میزان فرسایش خاک، توجه به مراتع و جنگل‌های استان ضرورتی غیرقابل انکار است.

قدرت سعادتی با بیان این ‌که بیشترین اهمیت مراتع در حفظ سلامت استان است، تصریح کرد: مراتع و پوشش گیاهی آن و همچنین جنگل‌های استان عاملی در کاهش فرسایش خاک و جذب گرد و غبار موجود در هواست که همین امر لزوم توجه به مراتع را بیش از پیش نمایان می‌کند.

کرمانشاه ـ خبرنگار جام‌جم: مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: امسال 80 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده توزیع آب را اصلاح می‌کنیم.

غلامرضا رضایی افزود: سال گذشته 60 کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب فرسوده سطح استان اصلاح و بازسازی شده که برای امسال هم اصلاح و بازسازی 80 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده را با اعتبار 50 میلیارد ریال در دستور کار داریم.

مازندران ـ خبرنگار جام‌جم:مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر گفت: برای 95 درصد جنگل‌های غرب مازندران، طرح جنگلداری تدوین شده است که تا پایان امسال به 98 درصد می‌رسد.

سیدابوطالب وهابی افزود: غرب مازندران دارای 313 هزار هکتار جنگل است که 296 هزار هکتار آن دارای طرح جنگلداری بوده و برنامه امسال نیز تهیه 10 هزار هکتار طرح حفاظتی است. وی تصریح کرد: تنها 7 هزار هکتار، معادل 2 درصد از جنگل‌های منطقه بدون طرح باقی می‌ماند.

کاشان- خبرنگار جام‌جم :‌مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: با توجه به پدیده خشکسالی در سال‌جاری و پیش‌بینی تابستانی گرم، برای تامین آب شرب کاشان تابستان سختی را در پیش‌رو داریم.مهندس عباس پیراینده در حاشیه جلسه کمیته بحران در فرمانداری ویژه شهرستان افزود: در حال حاضر برای تامین آب شرب شهروندان کاشانی و جلوگیری از قطعی آب، شرکت آب و فاضلاب کاشان با مشکلات فراوانی دست به گریبان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها