فرمانده انتظامی استان تهران از دستگیری 286 نفر از قاچاقچیان کالا و داروهای کمـیاب در پی اجـــرای طرح 10 روزه امنیت اجتماعی در استان تهران خبر داد. به گزارش «جام‌جم»، سردار علیرضا اکبرشاهی، فرمانده انتظامی استان تهران در جمع خبرنگاران از کشف کالای قاچاق به ارزش 240 میلیارد ریال از باندهای مختلف قاچاق دارو خبر داد و گفت:‌ از 10 روز قبل سومین مرحله طرح امنیت اجتماعی در جهت مبارزه با اخلالگران امنیت اجتماعی در سطح استان تهران آغاز شد و ماموران اداره قاچاق کالای استان تهران، در قالب چندین گروه عملیاتی، تحقیقات در این رابطه را ادامه دادند.
کد خبر: ۳۳۲۱۱۲

اکبرشاهی افزود: ماموران در این مدت، موفق به دستگیری 286 نفر از قاچاقچیان شدند و از آنها 6 میلیون عدد داروی کمیاب، 400 دستگاه کولر گازی، مقداری مشروبات الکلی، انواع البسه، داروی سقط جنین، چای لاغری، قرص‌های تهیه موادمخدر (شیشه)‌، لوازم خانگی، سیگار و تنباکو و 845 هزار لیتر انواع سوخت قاچاق به ارزش 240 هزار میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

دستگیری قاچاقچیان سلاح

فرمانده انتظامی استان تهران درباره دستگیری قاچاقچیان سلاح گفت: طی 10 روز اجرای طرح فوق، ماموران موفق به دستگیری اعضای باندی شدند که در زمینه خرید و فروش اسلحه فعالیت می‌کردند و از مخفیگاه آنها، 69 قبضه سلاح کشف و ضبط شد.

متهمان با اعتراف به جرایم خود روانه زندان شدند.

دستگیری 4 عضو 2 باند قاچاق دارو

فرمانده انتظامی استان تهران در ارتباط با دستگیری 2 شبکه که در زمینه قاچاق داروهای کمیاب فعالیت می‌کردند، گفت: اوایل اردیبهشت امسال مردی که از ناحیه صورت زخمی شده بود، به گشت انتظامی در خیابان بهار کرج مراجعه و با بیان این که 3 مرد با چاقو وی را زخمی و خودرویش را سرقت کرده‌اند، از آنها تقاضای کمک کرد.

با تشکیل پرونده قضایی در این رابطه، مردان سارق تحت تعقیب قرار گرفتند و در این رابطه 3 مرد دستگیر و به اداره پلیس منتقل شدند که در تحقیق از آنها معلوم شد به همراه شاکی در زمینه خرید و فروش کالاهای قاچاق فعالیت داشته‌اند؛ ولی به خاطر اختلاف مالی با وی، شاکی را کتک زده و پس از زخمی کردن وی و سرقت خودرویش، قصد دستبرد زدن به داروهای قاچاق متعلق به او را داشته‌اند که ناکام مانده‌اند. سردار اکبـرشاهی افزود: پس از دستگیری 2 همدست فراری متهم، همگی با قرار قانونی روانه زندان شدند. همچنین ماموران انتظامی استان تهران در عملیات دیگری، یک قاچاقچی دارو را در خیابان برغان کرج دستگیر و انبار نگهداری قاچاق دارو متعلق به متهم را شناسایی و کشف کردند.

سردار اکبرشاهی درباره استمرار طرح‌های امنیت اجتماعی گفت: اولین مرحله طرح، در زمینه مبارزه با اراذل و اوباش بود که در این رابطــه ماموران استان تـــهران 137 نفر را دستگیر کردند و در دومین مرحله که طرح به مبارزه با سوداگران مرگ اختصاص داشت و در شهریار اجرا شد، 580 نفر معتاد پرخطر و قاچاقچی دستگیر شدند و سومین طرح مبارزه با اخلالگران امنیت اجتماعی بود که طی آن 286 نفر دستگیر و روانه زندان شدند و بزودی مراحل دیگر طرح مبارزه با سارقان و اراذل و اوباش، در سطح استان تهران اجرا می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها