ناپدری معتاد، دانیال را بشدت کتک زد و دوبار به دیوار کوبید

دانیال 7 ساله، قربانی جدایی والدین

ناپدری سنگدل که پس از کتک زدن پسر 7 ساله همسرش، مرگ او را رقم زده بود، در شرق تهران دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، ساعت 12 ظهرپنجم اردیبهشت امسال، زنی جوان در حالی که کودک بیماری را در آغوش گرفته بود، همراه مردی میانسال وارد اورژانس بیمارستان الغدیر در شمال شرق تهران شد.
کد خبر: ۳۲۶۹۰۴

با درخواست کمک از سوی زن جوان، پرستاران بخش اورژانس بیمارستان، کودک را به اتاقی انتقال دادند و یکی از پزشکان پس از معاینه، پی برد این کودک 7 ساله به نام دانیال براثر اصابت جسمی سخت به ناحیه سر، بی‌هوش شده است.

با این حال، تلاش پزشکان برای نجات کودک 7 ساله نتیجه نداد و پسر 7 ساله یک روز بعد بر اثر مرگ مغزی فوت کرد. پزشک معالج این کودک با توجه به مرگ مشکوک وی، با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و موضوع را به ماموران خبر داد.

مرگ دانیال بر اثر کودک‌آزاری

پس از این تماس، ماموران کلانتری 136 فرجام به بیمارستان اعزام و در تحقیق از گروه پزشکی بیمارستان متوجه شدند پسر 7 ساله ـ دانیال ـ مورد کودک‌آزاری قرار گرفته و آثار سوختگی و کبودی در بدن وی مشاهده می‌شود.

با مشخص شدن این موضوع، پرونده قضایی در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و کارآگاهان جنایی اداره 10 آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند و با احضار مادر کودک فوت شده، به تحقیق از او پرداختند.

اظهارات متناقض مادر

این زن در اظهاراتش به پلیس گفت: پسرم در خانه فوتبال بازی می‌کرد که ناگهان از روی پله‌های خانه سقوط کرد و بی‌هوش شد. سراسیمه او را به بیمارستان رساندم اما خیلی دیر شده بود.

ماموران در ادامه بازجویی‌ها از این زن، متوجه اظهارات متناقضی شدند و پی بردند وی رازی را از آنها پنهان می‌کند.

ردپای مرد مرموز در پرونده

به این ترتیب ماموران با تحقیقات ویژه‌ای متوجه شدند روز حادثه مرد میانسالی هم همراه مادر دانیال در بیمارستان حضور داشته؛ اما پس از بستری شدن کودک در بیمارستان، مرد ناشناس یکباره ناپدید شده است.

با فرار مرموز این مرد، ماموران که احتمال می‌دادند میان او و مادر کودک ارتباطی وجود دارد، به تحقیق از همسایه‌های زن جوان پرداختند که معلوم شد مرد میانسال، شوهر دوم زن جوان بوده و این مرد بارها دانیال را کتک می‌زده است.

با به دست آمدن این اطلاعات، مادر کودک فوت شده دوباره به مرکز پلیس احضار و بازجویی شد تا عاقبت زن جوان، راز مرگ کودکش را فاش کرد.

مادر به قاتل بودن ناپدری اعتراف کرد

وی در اظهاراتش به پلیس گفت: 6 سال قبل از شوهرم جدا شدم و بعد از چند ماه با مردی به نام عباس ازدواج کردم. عباس همیشه با فرزندم بدرفتاری می‌کرد و او را کتک می‌زد. روز حادثه هم پسرم را بشدت کتک زد و او را 2 بار محکم به دیوار اتاق کوبید.

وی ادامه داد: شوهرم بعد از مرگ دانیال با تهدید به قتل من فرار کرد و بناچار سکوت کردم.

با ثبت این اظهارات، ناپدری سنگدل تحت تعقیب قرار گرفت.

در حالی که پلیس جنایی تهران در جستجوی وی بود، پدر دانیال ـ کودک فوت شده ـ به اداره 10 آگاهی تهران مراجعه و از ناپدری سنگدل شکایت کرد.

دستگیری متهم

در ادامه جستجوهای پلیسی، ناپدری سنگدل ـ عباس ـ روز چهارشنبه گذشته در خانه‌ای واقع در فلکه اول تهرانپارس دستگیر شد و در بازرسی از خانه‌اش، مواد مخدر، اسپری بی‌هوشی و دستبند فلزی کشف و ضبط شد.

اعتراف قاتل

سرهنگ لیراوی، معاون جرایم جنایی آگاهی تهران در این باره به خبرنگار ما گفت: در تحقیق از متهم به قتل، مشخص شد متهم ـ عباس ـ معتاد بوده و با جعل عنوان پلیس، 5 سال پیش مادر دانیال را فریب داده و با او ازدواج کرده است.

سرهنگ لیراوی ادامه داد: در این مدت، ناپدری هر بار در اوج عصبانیت، کودک 7 ساله را کتک می‌زده است.این بدرفتاری‌ها ادامه داشته تا این که روز حادثه پس از کتک زدن کودک، او را 2بار به دیوار کوبیده و مرگ او را رقم زده است. بنابراین گزارش، ناپدری سنگدل با قرار قانونی از سوی بـــازپرس هنرمند، رئیس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران روانه زندان شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها