بندرعباس - ایسنا: رئیس مجمع امور صنفی استان هرمزگان گفت: با توجه به تمهیدات اتخاذ شده توسط سازمان بازرگانی و مجمع امورصنفی، در خصوص تامین اقلام مورد نیاز ایام نوروز مردم استان هرمزگان مشکلی وجود ندارد. عبدالمجید جلالی افزود: در راستای سیاست اداره بازرگانی برای تنظیم بازار که پیش مقدمه‌ای برای اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌هاست، سازمان‌های صنفی موظف و مکلف به اجرای دستورات ستاد تنظیم بازار هستند تا در این ایام مشکلی در خصوص کمبود اقلام ایام عید مردم پیش نیاید.
کد خبر: ۳۱۷۶۸۶

بیرجند - خبرنگار جام‌جم: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از رشد 108 درصدی آمار اولیه جشن نیکوکاری امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار امیدواری کرد‌ روند کمک‌های مردم سخاوتمند و خیر به این جشن همچنان ادامه یابد.سید حبیب شکرابی افزود: تاکنون به صورت اولیه، بالغ بر یک میلیارد و 911 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان توسط 459 پایگاه ثابت و 29 پایگاه سیار جمع‌آوری شده است.

کرمانشاه - خبرنگار جام‌جم: مدیرعامل مجتمع ذوب‌آهن فرامان گفت: واحد کامل تولید شمش فولادی به روش کوره بلند و نورد محصولات فولادی به ظرفیت 400 هزار تن و در قالب مجتمع نورد فولاد کرمانشاه امروز (دوشنبه 24 اسفندماه)‌ احداث می‌شود.

سلیمانی افزود: با بهره‌برداری از طرح مذکور که با سرمایه‌گذاری بالغ بر 2 میلیون و 940 هزار ریال انجام می‌شود، زمینه اشتغال مستقیم بالغ بر 1200 نفر و غیرمستقیم 12 هزار نفر در استان فراهم خواهد شد.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروزی تمامی هتل‌های این استان با 20 درصد تخفیف به مشتریان خدمات خواهند داد. دستورالعمل تخفیف مزبور به هتل‌ها و اماکن اقامتی استان ابلاغ شده و آنها موظفند به مسافران نوروزی در روزهای تعطیل سال نو با 20 درصد کاهش هزینه‌ها، تمامی خدمات مورد نیاز به مسافران را ارائه دهند.

مهربان - خبرنگار جام‌جم: در لایحه بودجه سال 89 کل کشور از صندوق مهر امام رضا(ع)‌، 500 میلیارد ریال تسهیلات به تشکل‌های فرش دستباف روستایی اختصاص یافته است.

رضا رحمانی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر گفت : به دلیل اشتغال‌زایی بالای هنر صنعت فرش دستباف در روستاها مسوولان برای توجه به مسائل و حل مشکلات قالیبافان بویژه قالیبافان روستایی اهتمامی ویژه دارند.

شهرکرد - ایرنا: مدیر کل حفاظت محیط زیست چهارمحال وبختیاری گفت: 3 نیروگاه خورشیدی با توان تولید یک هزار و 800 وات برق در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری شد. داوود شیوندی افزود: این صفحه‌های خورشیدی در 2 منطقه حفاظت شده تنگ صیاد و سبزکوه با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید. وی گفت: این صفحه‌های خورشیدی علاوه بر تولید برق هیچ آلودگی نداشته و مواد سمی و مضر نیز تولید نمی‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها