حسینیان در گفتگو با جام جم آنلاین:

مجلس باید پیگیر مفاسد اقتصادی باشد

عضو فراکسیون اکثریت مجلس با اشاره به عزم قوه قضاییه برای برخورد با مفاسد اقتصادی گفت:مجلس نیز باید پیگیر برخورد با مفسدین اقتصادی باشد.
کد خبر: ۳۱۷۰۹۴

روح الله حسینیان نماینده تهران در گفتگو خبرنگار جام جم آنلاین با بیان اینکه مجلس به عنوان یک نهاد ناظر بر عملکرد دستگاه ها باید به وظیفه نظارتی خود به طور دقیق عمل کند،گفت:نمایندگان مردم بر اساس خواست عمومی باید پیگیر اجرای عدالت در سراسر کشور باشند و تاکید داشته باشند که همه افراد در مقابل قانون مساوی هستند و قانون برخورد یکسانی با هر فرد و هر مقامی خواهد داشت.

وی افزود:مجلس شورای اسلامی باید پیگیر اجرای قانون در کشور و برخورد با مفسدین باشد و از قوه قضاییه در این زمینه بخواهد تا برخورد جدی با مجرمین داشته باشد و اگر مجلس در این راه کوتاهی مشاهده کرد باید تحقیق و تفحص کند.

رئیس فراکسیو ن انقلاب اسلامی مجلس با تاکید بر اینکه در جمهوری اسلامی ایران هیچ چیز نبوده که مسئولین اراده انجام آن را داشته باشند اما محقق نشود،تصریح کرد:در اوائل انقلاب اسلامی گروهک منافقین که از لحاظ تشکیلاتی و سازمانی معروف بودند وقتی نظام اراده برخورد با آنها را در پیش گرفت این گروهک با قاطعیت ریشه کن شدند.همچنین شهرام جزایری مفسد اقتصادی که فرار کرد و در روستایی در دبی مخفی شد با اراده مسئولین به کشور برگردانده شد.

وی گفت:عبدالمالک ریگی با آنکه از حمایت بین المللی هم برخوردار بود و سازمان های اطلاعاتی آمریکا و غرب از وی حمایت می کردند با اراده مسئولین در آسمان دستگیر و به کشور برگشت داده شد.

حسینیان افزود: این موارد نشان می دهد که اگر مسئولین جمهوری اسلامی ایران اراده انجام اموری را داشته باشند قطعا می توانند آن را محقق کنند بنابراین مبارزه با فساد اقتصادی نیز تحقق یافتنی است.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها