تبریز - خبرنگار جام‌جم: 127 هزار خانوار در استان آذربایجان شرقی در دهک‌های اول و دوم قرار دارند که امیدی برای خانه‌دار شدن ندارند.احمدعلیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه جلسه شورای مسکن آذربایجان شرقی گفت: در این خصوص دولت می‌تواند با اجرای سریع طرح مسکن مهر روزنه امید را در دل این ناتوانان زنده کند.
کد خبر: ۳۱۶۱۰۹

کاشان - خبرنگارجام‌جم: رئیس ستاد اسکان مسافران نوروزی شهرستان کاشان از آمادگی 185 مدرسه و مسجد برای اقامت مسافران و گردشگران خبر داد.سعید مدرس‌زاده گفت: از این تعداد اماکن پیش‌بینی شده 130 مدرسه، 30 مسجد، 20 حسینیه و 5 پارک برای اقامت گردشگران همراه با افزایش پارکینگ‌ها در سطح شهر آماده شده است.وی، آماده‌سازی تمامی خوابگاه‌های دانشجویی شهرستان و تهیه 200 چادر رایگان برای اقامت مسافران را یادآور شد و گفت: از 16 کمیته تشکیل شده در ستاد نوروزی شهرستان کاشان مسوولیت 3 کمیته آن به شهرداری واگذار شده است.

بیرجند - خبرنگار جام‌جم: مدیرکل منابع طبیعی استان خراسان جنوبی گفت: 39 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری با 13 میلیارد ریال اعتبار در هفته منابع طبیعی در استان خراسان جنوبی به بهره‌برداری می‌رسد.حبیب‌الله شریفی مجموعه اعتبارات امسال منابع طبیعی استان را 81 میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: از این مقدار اعتبارات، 46 میلیارد ریال اعتبار ملی، 20 میلیارد ریال اعتبار استانی و بالغ بر 11 میلیارد ریال اعتبار حوادث بوده است.وی پروژه‌های امسال را 255 پروژه در قالب 30 طرح ملی و استانی عنوان کرد.

بجنورد - خبرنگار جام‌جم: معاون راهداری اداره کل راه و ترابری خراسان شمالی از تمهیدات نوروزی اداره کل راه و ترابری خراسان شمالی برای راه‌‌های این استان خبر داد.بدیعی مقدم گفت: عملیات خط‌کشی در محورهای اصلی استان، پاکسازی حریم‌ها و استقرار 25 اکیپ نوروزی در راهدارخانه‌ها برای امنیت بیشتر مسافران در راه‌های خراسان شمالی انجام خواهد گرفت.

زنجان - ایسنا : رئیس اتحادیه چاقوسازان زنجان گفت: تحقق بیمه این صنف تنها راه برون‌رفت از مشکلات و جلوگیری از نابودی این صنعت در زنجان است.

رضا رابط با بیان این‌که تکلیف بیمه چاقوسازان باید هرچه سریع‌تر مشخص شود، افزود: با تحقق این امر شاهد افزایش حضور علاقه‌مندان در این صنعت خواهیم بود.

بجنورد - خبرنگار جام‌جم: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی از اختصاص اعتبار بیش از 4 میلیارد ریالی برای طرح‌های مرتع‌داری در استان خبر داد.

موسی صابری گفت: از این میزان، نزدیک به 118 میلیون ریال اعتبار ملی و بیش از 3/2 میلیارد ریال اعتبار استانی است.وی با بیان این که در طرح‌‌های مرتع‌داری، شیوه‌های اصلاح و احیای مرتع و نحوه مدیریت مرتع تدوین شده است، گفت: 50 درصد هزینه احیاء و اصلاح مرتع به‌عهده دولت و مابقی توسط دامداران تامین می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها