فیلم «سن پترزبورگ» ساخته بهروز افخمی در جشنواره فیلم فجر حضور نداشت. ابتدا برخی گفتند که این فیلم توقیف شده است. این شایعه دهان به دهان و خبر به خبر چرخید تا این که اعتباریان، تهیه‌کننده این فیلم که انگار از شنیدن جمله توقیف فیلمش حوصله‌اش سر رفته بود، غیرمستقیم اعلام کرد که فیلم «سن پترزبورگ» نه توقیف شده است و نه توقیف خواهد شد. فیلم به جشنواره ارسال نشد چون بعد از اتمام فیلمبرداری، افخمی برای مسافرت کوتاه‌مدت به خارج از کشور رفت اما این سفر خیلی طولانی شد. البته هفته گذشته در خبرها آمد که اعتباریان فیلم را به دست تدوینگر سپرده تا فیلم را هر چه زودتر آماده نمایش کند. اعتباریان گفته خیلی دوست داشت که افخمی بر مراحل آماده‌سازی فیلم نظارت داشته باشد اما بیشتر از این نمی‌تواند منتظر بازگشت او بماند.
کد خبر: ۳۱۵۹۸۹

فیلم «فرزند صبح» را هم چند سال پیش افخمی کارگردانی کرد. خیلی‌ها منتظر بودند تا این فیلم را در جشنواره امسال ببینند اما «فرزند صبح» غایب جشنواره بود. برخی شنیده‌ها حاکی است که افخمی این فیلم را هم ناتمام گذاشته است،هر چند تهیه‌کننده «فرزند صبح» در اخبار می‌گوید فرزند صبح در مرحله فنی و آماده‌سازی است.

هفته گذشته برخی سایت‌ها از جمله خبرآنلاین نوشتند که افخمی دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد. البته این یک مساله شخصی است که به خود افخمی ربط دارد. اما نکته جالب اینجاست که این کارگردان در یکی دو سال اخیر با انرژی زیادی شروع به کار کرد و چند فیلم تلویزیونی هم ساخت اما به یکباره انگار انرژی‌اش تمام شد و برخی از این کارها را نیمه‌تمام گذاشت و رفت. بعضی‌ها می‌گویند تعداد کارگردانانی که مثل افخمی عمل می‌کنند اندک هستند؛ خیلی کم پیش می‌آید که از حضور یک کارگردان در سینما و تلویزیون استقبال شود، او هم از این استقبال استفاده کند اما یکدفعه از همه چیز دل بکند و برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها