گروه حوادث: مرد روانی که برای شکایت از سارقان محل کارش به کلانتری شهر صنعتی البرز قزوین رفته بود، پس از خلع سلاح و مجروح کردن 2 سرباز، در جریان تیراندازی از سوی پلیس کشته شد. به گزارش «جام‌جم»، چند روز قبل مردی خشمگین به کلانتری شهر صنعتی البرز واقع در شهرستان قزوین رفت و از سربازی که در اتاق نگهبانی کلانتری نشسته بود، خواست شکواییه‌ای درخصوص سرقت از محل کارش تنظیم کند.
کد خبر: ۳۱۵۴۴۱

سرباز جوان پس از گفتگو با مرد خشمگین از او خواست برای ثبت شکایت و اطلاع از موضوع سرقت به یکی از ماموران کلانتری مراجعه کند.

مرد شاکی با شنیدن این حرف‌ها، داد و فریاد راه انداخت و از او خواست هر چه زودتر شکایت وی را تنظیم کند. در همین هنگام مشاجره بالا گرفت و مرد شاکی چاقویی را که همراه داشت، از جیبش بیرون آورد و به سرباز کلانتری حمله کرد و جوان سرباز در حالی که زخمی شده بود، به سمت سلاحش رفت تا مانع سرقت آن از سوی مرد مهاجم شود که مرد مهاجم بار دیگر با حمله به سرباز، سلاح کلاشینکف وی را به سرقت برد.

جوان سرباز که راهی برای فرار نداشت، از دوستش که نگهبان بخش دیگری بود، درخواست کمک کرد.

قتل وقتی او صدای کمک‌خواهی دوستش را شنید، سراسیمه به سمت اتاق نگهبانی رفت که ناگهان مرد مسلح با چاقویی که همراه داشت، چند ضربه به او زد و وی را به کناری انداخت.

مرد مهاجم پس از زخمی کردن 2 جوان سرباز، از اتاقک نگهبانی خارج شد و شروع به تیراندازی‌های بی‌هدف کرد. ماموران کلانتری هم هراسان از اتاق‌های خود خارج شدند و به محوطه حیاط کلانتری آمدند و متوجه حضور مرد مهاجم شدند. ماموران بلافاصله تمامی مراجعه‌کنندگان و متهمان را به چند اتاق جداگانه در کلانتری انتقال دادند و با اخطارهای پی در پی از او خواستند، خود را تسلیم پلیس کند.

در جریان حادثه، مرد مهاجم بی‌آن که به اخطار پلیس توجهی کند، به سمت ماموران شلیک کرد.

ماموران کلانتری برای این که مرد مهاجم، جان افراد دیگری را نگیرد، به تیراندازی متقابل پرداختند که در پی این اقدام، مرد مهاجم از سوی پلیس هدف قرار گرفت و به قتل رسید. در این تحقیقات معلوم شد مرد مهاجم یک بیمار روحی - روانی بوده که مدتی در بیمارستان بستری بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها