نماینده تفرش در گفتگو با جام‌جم آنلاین:

دستگیری‌ریگی اقتدارایران را اثبات کرد

نماینده تفرش و آشتیان با اشاره به دستگیری عبدالمالک ریگی سرکرده گروهک تروریستی گفت:دستگیری این شرور با پیچیدگی‌های خاص خود اقتدار نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران را اثبات کرد.
کد خبر: ۳۱۳۶۵۷

بهمن اخوان نماینده تفرش،آشتیان و فراهان در گفتگو با خبرنگار جام جم آنلاین با تاکید بر اینکه عبدالمالک ریگی باید به سزای جنایات خود برسد گفت:در حالی که این فرد جنایات گسترده ای را انجام داد و سرویس های اطلاعاتی و امنیتی برخی کشورها از آن حمایت  گسترده ای می کردند،با جسارت،شجاعت و دقت نیروهای اطلاعاتی و امنیتی دستگیر شد و این نشان می‌دهد که هر فردی علیه جمهوری اسلای ایران و امنیت آن جنایتی بکند ولو اینکه در خارج از کشور باشد جمهوری اسلامی ایران و نیروهای جان بر کف آن با اقتدار و قاطعیت با آن برخورد خواهند کرد.

وی افزود:دستگیری این شرور به جهانیان و سرویس های اطلاعاتی و امنیتی حامیان تروریسم اثابت کرد که هیچکس نمی‌تواند خدشه‌ای به امنیت جمهوری اسلامی ایران وارد کند و این نظام مردمی در برخورد با خاطیان و جانیان با کسی تعارف ندارد.

نماینده مجلس با تبریک دستگیری این شرور به نیروهای اطلاعاتی و امنیتی وزارت اطلاعات،سپاه پاسداران و نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: باید قدردان زحمات همه کسانی که در این زمینه تلاش کردند،ود.

یوسف اسدی – خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها