با نمایش فیلمی از رابرت وایز

موجودات فضایی به تلویزیون می‌آیند

گروه رسانه: در میان فیلم‌هایی که قرار است فردا از شبکه‌های مختلف سیما پخش شود، فیلمی از رابرت ارل‌وایز کارگردان صاحب‌نام عالم سینما دیده می‌شود که فیلمی علمی- تخیلی در باره موجودات فضایی است. این فیلم «روزی که زمین از حرکت ایستاد» نام دارد و یکی از فیلم‌های علمی تخیلی کلاسیک جهان است که چند سال پیش هالیوود آن را دوباره‌سازی کرد و در گیشه بسیار هم موفق بود.
کد خبر: ۳۱۳۰۰۴

این فیلم به خاطر محتوایش بین علاقه‌مندان سینما شناخته شده است. البته وایز برای این فیلم به شهرت نرسید بلکه بیشترین شهرت او به خاطر ساخت فیلم‌هایی مثل داستان وست‌ساید می‌خواهم زنده بمانم و همچنین فیلم اشک‌ها و لبخندهاست. وایز تدوینگر ماهری بود و پیشتر فیلم‌ «همشهری کین» ساخته جاودانه اورسن ولز را تدوین کرده بود.

فیلم «روزی که زمین از حرکت ایستاد»به هنگام نمایش با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد و توانست نگاه منتقدان و علاقه‌مندان سینما را به سوی کارگردانی جلب کند که سال‌ها بعد آثار ارزنده‌ای به عالم سینما عرضه کرد.

این فیلم که فردا جمعه ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما چهار» از شبکه 4 پخش می‌شود. یک داستان تخیلی درباره فرود سفینه‌ای حامل یک موجود فضایی در شهر واشنگتن است که می‌خواهد خطرات فراروی کره زمین را به ساکنان آن اطلاع دهد.

جز فیلم روزی که زمین از حرکت ایستادقرار است فیلم‌های دیگری چون نگهبان شب، بر فراز مهر، کمربند مشکی، یاشار زنده است یا مرده، به جا مانده، شرلوک هلمز، در دل طبیعت و بروراهتوبرو نیز از شبکه‌های مختلف پخش خواهند شد.

برنامه کامل نمایش فیلم‌های آخر هفته شبکه‌های گوناگون تلویزیون چنین است:

شبکه یک

نگهبان شب پنجشنبه ساعت 22

بر فراز مهر جمعه ساعت 40/15

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی نگهبان شب به کارگردانی سیدنی جی‌فیوری امشب ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: جک که قبلا افسر پلیس بوده و خانواده‌اش در یک حادثه کشته شده‌اند، از سوی یکی از دوستانش در اداره پلیس مامور می‌شود به طور پنهانی از یک معامله مواد مخدر فیلمبرداری کند.

فیلم تلویزیونی «بر فراز مهر» نیز فردا ساعت 40/15 از شبکه یک سیما به آنتن پخش سپرده خواهد شد.

رانش زمین در منطقه آذربایجان غربی باعث می‌شود دکل‌های برق فشارقوی منطقه شکسته و برق‌رسانی در منطقه میاندوآب و مهاباد دچار مشکل شود. مهندس متخصص اداره برق استان به مرخصی رفته و از مهندس راه‌پیما خواسته می‌شود از مرکز به منطقه بیاید و مشکل را رفع کند.

شبکه 2

کمربند مشکی پنجشنبه ساعت 45/23

یاشار زنده است یا مرده جمعه ساعت 30/18

فیلم سینمایی کمربند مشکی به کارگردانی شوخی چی ناگاساکی امشب ساعت 45/23 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

این فیلم داستانی درباره ورزش کاراته در ژاپن و اخلاق استفاده از این هنر در مسیر انسانیت و خودسازی است.

تاتسویا و آکی هیتو یاگی در فیلم‌سینمایی کمربند مشکی محصول سال 2007 ژاپن به ایفای نقش پرداختند.

فیلم سینمایی «یاشار زنده است یا مرده»به کارگردانی آتیل ایناک فردا ساعت 30/18 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم درباره مردی است به نام یاشار که در زندگی، دائما دچار بدشانسی می‌شود. یاشار مرد 37 ساله‌ای است که هنوز شناسنامه ندارد و به خاطر تمام سوءتفاهم‌های پیش آمده در زندگی خود با مشکل روبه‌روست.

شبکه 3

به جا مانده پنجشنبه ساعت 19

فیلم تلویزیونی به جا مانده به تهیه‌کنندگی بهادر اسدی و کارگردانی جواد افشار هم امروز ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

داستان این فیلم تلویزیونی درباره جوان ثروتمندی به نام رامین است که قصد دارد با کیانا ازدواج کند اما رامین با یک ماشین تصادف می‌کند و بیهوش می‌شود و در این حال مردی نورانی که خود را نماینده ملک الموت می‌خواند به رامین می‌گوید که زمان مرگش فرارسیده است و رامین نمی‌خواهد این مطلب را بپذیرد.

شبکه 4

شرلوک هلمز پنجشنبه ساعت 40/15

روزی که ... جمعه ساعت 30/20

فیلم سینمایی شرلوک هلمز هم امروز ساعت 40/15 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: خرید جعبه‌های موزیکال از فروشگاه لوازم خانگی برای خریداران آنها دردسرهایی تا سر حد قتل به وجود می‌آورد. وقوع این حوادث عجیب سبب ورود کارآگاه هلمز و دستیارش دکتر واتسن به ماجرا می‌شود.

این شبکه همچنین فیلم سینمایی روزی را که زمین از حرکت ایستاد به کارگردانی رابرت وایز فردا ساعت 30/20 در قالب برنامه سینما چهار پخش می‌کند.

یک سفینه از سیاره‌ای دیگر در شهر واشنگتن فرود می‌آید. سرنشین این سفینه یک موجود فضایی انسان‌نماست که تقاضا دارد جلسه‌ای با نمایندگان تمام کشورها داشته باشد تا او بتواند نظریات موجودات سیاره دوردست را با آنها در میان بگذارد و خطرات آینده‌ای که زمین را تهدید می‌کند، با آنها در میان بگذارد.

این فیلم سینمایی سال 1951 ساخته شده است.

شبکه تهران

در دل طبیعت جمعه 40 دقیقه بامداد

برو راهتو برو پنجشنبه ساعت 30/13

فیلم سینمایی در دل طبیعت به کارگردانی شون پن، 40 دقیقه بامداد روز جمعه از شبکه تهران پخش می‌شود.

کریستوفر جانسون مک کندلوساز خانواده‌ای مرفه و تحصیل‌کرده است، اما مشکلات درونی زیادی دارد. والدینش عمدتا بر سر مادیات با هم درگیری و زندگی مشترکشان به تار مویی وصل است و این ناهنجاری سبب می‌شود کریس پس از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه به نیت دور شدن از اجتماع خانواده را ترک کند.

فیلم سینمایی برو راهتو برو فردا ساعت 30/13 از شبکه تهران پخش می‌شود.

دیپاک یک جوان مهربان و دلپاک است که به کمک دوستش سوندار قصد دارد کاری انجام دهد، اما در این بین دادگاه به جای پولی که پدرش از دولت طلب داشته، اتوبوس قدیمی یک مدرسه را به آنها می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها