دیدنی هفته

فیلم دیدن در خانه

تازگی‌ها فیلم‌ها سریع‌تر از آن که فکر کنید، در جعبه بقالی‌ها پیدا می‌شوند و زود پوسترشان بر در و دیوار بقالی‌ها زده می‌شود و این وسوسه به وجود می‌آید که سینما نرویم و در خانه با خیال راحت و قیمت ارزان‌تر فیلم را ببینیم. این روزها «کتاب قانون» و «آواز گنجشک‌ها» را می‌توانید انتخاب کنید و بخرید. البته آواز گنجشک‌ها مثل بقیه فیلم‌ها مدت‌ها در نوبت مانده است و اکنون منتشر و عرضه شده است.
کد خبر: ۳۱۲۷۲۰

این فیلم همان طور که درباره‌اش شنیدید آخرین فیلم مجید مجیدی است و بازیگر آن رضا ناجی برنده خرس نقره‌ای جشنواره برلین شده است. اما دیدن کتاب قانون یک فرصت خوب برای آشنایی با مذهب از نگاه‌های مختلف است. نگاهی که افراد از منظر‌های گوناگون به موضوع مهمی همچون مذهب دارند.

در این فیلم که در لبنان ساخته شده، دارین خمسه بازی می‌کند که از روی احادیث رسیده از پیامبر و قرآن سعی می‌کند با مسلمانان ایرانی برخورد کند.

اما اگر هم دوست داشتید سری به سینما بزنید می‌توانید «حیران» یا «شاعر زباله‌ها» را انتخاب کنید.

این فیلم‌ها شاید داستان کلاسیک و از این داستان‌های موسوم به دختر و پسری نداشته باشند اما هم بازیگران مشهور دارند (مانند لیلا حاتمی، خسرو شکیبایی، باران کوثری و محمدرضا فروتن) و هم شما را به دنیایی جدید راهنمایی می‌کنند.

«شاعر زباله‌ها» داستان رفتگری است که حین جمع‌آوری زباله به راز یک زن تنها پی می‌برد و دنبال راهی است که از این زن حمایت کند.

«حیران» هم براساس متنی از نغمه ثمینی به روایت قصه دختری روستایی به نام ماهی با بازی باران کوثری می‌پردازد. او با جوان مهاجر افغانی با نام «حیران» که نقش آنرا مهرداد صدیقیان بازی می‌کند آشنا می‌شود و با وجود مخالفت‌های خانواده با او ازدواج می‌کند، پیوندی که پیامدهای بسیاری را به دنبال دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها