کد خبر: ۳۱۰۱۶۶

ماوساسور

کار کردن دشوار است و همواره چیزهای زیادی وجود دارد که بتواند حواس ما را پرت کند. اما چه ‌چیزی بهتر از اینترنت است که بتوانید آن را بردارید و با آن بازی کنید؟ ماوساسور می‌تواند به یک دایناسور تبدیل شود و قبل از این‌که رئیستان بیاید، مجددا به حالت ماوس برگردد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

زیباسازی مایکروسافت

مایکروسافت با ارائه مدل جدید کیبورد خود که آرک نام دارد،‌یک عضو دیگر به خانواده آرک اضافه کرد. این کیبورد که از نظر ظاهری بسیار زیبا است، برای راحتی انگشتان دست هم طراحی شده است و طول 30 و عرضی 15سانتی‌متری دارد. این کیبورد وایرلس است و با ویندوز7 سازگاری کامل دارد و از ماه آینده با قیمت 60دلار عرضه می‌شود.

 


 

 

 

 

 

اینجا دیوار گوش دارد

آینده را دیدیم! دیوارهای بزرگی که به لمس دستان شما پاسخ می‌دهند. دیوار لمسی ‌HP‌ می‌تواند پا را از این هم فراتر بگذارد و پیش از این‌که دیوار را لمس کنید، دستورات شما را تشخیص دهد. این دیوار که با کمک دوربین‌ها و حسگرهای زیادی پیاده‌سازی شده است، ‌800Z‌ نام دارد و برای اولین بار در فرودگاه کنتینانتال هیوستون نصب شده است. قیمت آن بسته به قابلیت‌هایی که برای آن در نظر گرفته می‌شود، از 2هزار تا 100هزار دلار اعلام شده است.


 

 

 

 

 

بهره‌وری یعنی این

بخشی از بهره‌وری، نظارت بر انرژی مصرفی است. این وظیفه حالا با معرفی ‌Onzo‌ ساده‌تر شده است. این دستگاه می‌تواند میزان مصرف فعلی برق شما را تشخیص دهد و با اتصال بی‌سیم به یک نمایشگر بفرستد.‌این دستگاه تا 10سال اطلاعات مصرفی برق را در خود نگه می‌دارد. طراحی اونزو تمام شده و شرکت تولیدکننده در حال قیمت‌گذاری و عرضه آن به بازار است.

 


 

 

 

 

 

 

پروژه صورتی، تلفن مایکروسافت

شایعه پروژه صورتی دوباره به‌راه افتاده است و گفته می‌شود مایکروسافت طی یکی‌دو ماه آینده تلفن همراه خود را توزیع خواهد کرد. این تلفن همراه که با ویندوزموبایل7 عرضه خواهد شد، بر مبنای سخت‌افزار ‌Zune‌، پخش کننده چندرسانه‌ای این شرکت خواهد بود. ‌


 

 

 

 

 

 

 

 

وقتی نوشتن ساده می‌شود

شرکت نمایشگرهای کنت که چندسالی است روی صفحه‌های ‌LCD‌ رفلکس بدون نیروی برق خارجی کار می‌کند، با تاسیس یک شرکت جانبی یک تبلت جدید با ‌LCD‌ ایجاد کرده است. این تبلت که می‌تواند تا 50هزار صفحه را بنویسد و پاک کند، قرار است جای برگ کاغذ یادداشت را بگیرد و تنها 30دلار قیمت دارد.


 

 

 

 

 

 

 

دروید به‌تاریخ پیوست

آخرین مدل موبایل موتورولا که موتوروی نام دارد، ‌معرفی شد. این تلفن که بعد از دروید و بک‌فلیپ، سومین گوشی آندرویدی موتورولا است، با دوربین 8مگاپیکسلی و ضبط فیلم با کیفیت ‌p720‌ و همچنین خروجی ‌HDMI‌ عرضه می‌شود. این تلفن همراه در کره تولید شده و گفته می‌شود تا دو ماه آینده به آمریکا هم وارد شود. ‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها