لیگ برتر والیبال

پیکان قهرمان نیم فصل شد

تیم والیبال پیکان تهران با شکست دانشگاه آزاد اسلامی به مقام قهرمانی نیم فصل نخست مسابقات باشگاه های برتر ایران دست یافت.
کد خبر: ۳۱۰۰۸۵

به گزارش ایرنا، تیم پیکان عصر سه شنبه درخانه والیبال تهران به مصاف شاگردان حمید موحدی سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی رفت.

در این دیدار بازیکنان تیم دانشگاه آزاد با وجود زحمات و تلاش بسیار به جز گیم اول نتوانستند مقابل قهرمان آسیا ایستادگی کنند.

دانشگاه آزاد گیم اول را با نتیجه 25 بر 20 برد و گیم های دوم، سوم و چهارم را با نتایج مشابه 20 بر 25 به حریف خود واگذار کرد.

تیم والیبال پیکان یا این پیروزی 26 امتیازی شد و با کسب 12 پیروزی و دو شکست مقابل تیم های داماش گیلان و کاله مازندارن و به لطف تفاضل امتیاز بهتر مقام قهرمانی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال را بدست آورد.

تیم داماش گیلان با 26 امتیاز دوم شد و تیم های کاله مازندران و سایپای تهران به ترتیب با 25 و 24 امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

همچنین دو دیدار عقب افتاده دور رفت عصر فردا (چهارشنبه) در ارومیه و کرمان برگزار می شود که نتایج این بازی ها تاثیری در رده بندی تیم های اول تا چهارم جدول ندارد.

دور برگشت لیگ برتر والیبال ایران از روز چهارشنبه 21 بهمن ماه جاری آغاز می شود که طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون والیبال، 15 تیم شرکت کننده، دیدارهای خود را به صورت فشرده و در مدت دو ماه برگزار خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها