جام‌جم فردا

انتشار برخی خبرها از کیفیت پایین بیشتر دانشگاه‌های خارجی در رشته‌های مختلف این روزها به اخبار پربیننده و پرخواننده‌ای تبدیل شده، چه آنهایی که از دانشگاه‌های خارجی فارغ‌التحصیل شده‌اند، یا آنها که حین تحصیل هستند یا قصد دارند برای ادامه تحصیل در این دانشگاه‌ها اقدام کنند و اخبار مربوط به اعتبار یا عدم اعتبار دانشگاه‌ها را پیگیری می‌کنند. «وضعیت دانشگاه‌های خارجی را از ما بپرسید» عنوان گفتگو با دکتر محمدجواد یزدان‌پناه، مدیرکل دانش‌آموختگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. شرح حرف‌های او را می‌توانید در صفحه گفتگو (7) بخوانید.
کد خبر: ۳۰۷۳۹۲

«صدای ساکت رنگ‌های یک شاعر» عنوان مطلب اصلی صفحه تجسمی (8) است که نگاهی دارد به نمایشگاه روزنه‌ای به رنگ؛ مروری بر نقاشی‌های سهراب سپهری.

گزارشی از پشت صحنه سریال شوق پرواز به کارگردانی یدالله صمدی را در صفحه رادیو و تلویزیون (9) بخوانید.

« !معجزه کلام» مطلب اصلی صفحه سیاسی (10) نگاهی دارد به رفتار نخبگان در وقایع پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم.

" مطلب اصلی صفحه تلنگر (11) با عنوان « هوای خانه بارانی است » نگاهی دارد به انواع خشونت‌های خانوادگی.

«ماه، فرزندخوانده یا فرزند زمین؟» عنوان مطلب اصلی صفحه دانش (12) است.

 مهاجم بارسلونا و کاپیتان سابق آرسنال، برترین گلزن تاریخ فوتبال ملی فرانسه است، اما خاطره او با تقلب بزرگ اخیرش در مسابقه با ایرلند عجین شده است. «کسی آنری را نمی‌بخشد» عنوان مطلب اصلی صفحه ورزش (13) نگاهی دارد به حال و روز تیری آنری بعد از صعود تیمش به جام جهانی.

« خانواده‌های سنتی، فرزندان مدرن» عنوان مطلب اصلی صفحه جامعه (14) نگاهی دارد به تغییر ساختار خانواده‌ها در سال‌های اخیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها