ایسنا: به نوشته روزنامه انگلیسی سان، وین رونی شرایطش را برای تمدید قرارداد اعلام کرده است. او برای تمدید قراردادش با منچستریونایتد، خواستار دستمزد هفتگی 160 هزار یورویی شده است؛ رقمی که 3 برابر دستمزد کنونی او در جمع شیاطین سرخ است.
کد خبر: ۳۰۷۳۷۶

رودریگز در لیورپول

فارس: مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با عقد قراردادی 2 ساله به عضویت لیورپول درآمد. ماکسی رودریگز، بازیکن تاثیرگذار اتلتیکومادرید که با مربی جدید این تیم دچار مشکل جدی شده بود، راهی لیورپول انگلیس شد تا شاگردی رافائل بنیتس را نیز تجربه کند.

رائول باید برود

گل: هرچند رائول اشاره کرده که می‌خواهد فوتبالش را در رئال به پایان ببرد اما برند شوستر، سرمربی سابق رئال در صحبت‌هایی اعلام کرده، بهترین راه برای رائول این است که به تیم دیگری بپیوندد تا فوتبالش را آن طور که شایسته‌اش است، تمام کند و بتواند از سال‌های باقیمانده عمر بازی‌اش لذت ببرد.

اخطار به روبینیو

گل: روبرتو مانچینی، مربی ایتالیایی سیتی در صحبت‌هایی اعلام کرد، وجه هنگفتی که برای خریداری روبینیو پرداخت شده است، جایگاه این ستاره برزیلی را در ترکیب اصلی تیمش گارانتی نمی‌کند. مانچو معتقد است که این ستاره برزیلی برای راه یافتن به ترکیب اصلی تیم، باید تلاش کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها