ارومیه - خبرنگار جام‌جم: هر ساله نیم متر از ارتفاع آب دریاچه ارومیه کاسته می‌شود.رعناقد، معاون محیط زیست طبیعی آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با وجود اقدامات حفاظتی در سال‌های اخیر، کاهش سطح آب دریاچه بر روی بسیاری از ویژگی‌های زیست محیطی آن تاثیر گذاشته به طوری که ارتفاع آب آن از سال 76 تاکنون 6 متر کاهش یافته است.
کد خبر: ۳۰۲۳۵۱

کاشان - خبرنگار جام‌جم: معاون مدیرکل و سرپرست اداره راه و ترابری کاشان وآران و بیدگل از پیشرفت 60 درصدی ساخت جاده کاشان مشهد اردهال خبر داد. علی فلاحی گفت: باند دوم محور کاشان مشهد اردهال با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

بجنورد - خبرنگار جام‌جم: فرد نیکوکار بجنوردی، منزل مسکونی خود را به فرزندان مهر بهزیستی خراسان شمالی هدیه کرد.آذرحبیب‌نژاد، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان با اعلام این خبر گفت: این خیر بجنوردی با هدف گسترش فرهنگ نیکوکاری و مشارکت مردمی، منزل مسکونی خود را به فرزندان مهر بهزیستی خراسان شمالی اهدا کرد.

خرم‌آباد - خبرنگار جام‌جم: ساکنان مناطق دور افتاده و صعب‌العبور استان لرستان، کمک‌های غذایی و بهداشتی رایگان دریافت کردند.به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق دورافتاده گامی مهم در جهت رفع محرومیت در عرصه بهداشت و درمان است که بسیج سازندگی در دستور کار خود قرار داده است.

تبریز -‌ خبرنگار جام‌جم: در 8 ماه اول سال جاری میزان طلاق ثبت شده در ثبت احوال استان آذربایجان شرقی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 3/23 درصد افزایش نشان می‌دهد.عبداللهی ، مدیر کل ثبت احوال استان آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: در 8 ماهه سال جاری سه هزار و 920 مورد طلاق در آذربایجان شرقی ثبت شده است.

کرج - مهر : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کرج گفت: 3 امامزاده در بخش آسارا در حال تخریب است و باید جلوی این امر گرفته شود. حجت‌الاسلام حسین نظری افزود: امامزاده جعفر ارنگه، محمود جوراب و شاهزاده حسین جوراب در بخش آسارا قرار دارند و در حال تخریب هستند.

ایلام - خبرنگار جام‌جم: مدیرکل خدمات درمانی ایلام از افزایش 20 درصدی بیمه خدمات درمانی به بیماران سرطانی خبر داد.عبدالخالق کیخاوندی گفت: از آغاز امسال تا آذرماه 4510 جلد دفترچه بیمه ایرانیان برای شهروندان ایلامی صادر شده است.

وی از صدور کارت هوشمند نظیر کارت عابربانک برای بیماران خاص نیز خبر داد.

قزوین - خبرنگار جام‌جم: به گفته مجری طرح زیتون وزارت جهاد کشاورزی ،در حال حاضر 7657 زن در 3 استان گیلان، قزوین و زنجان در تولید وفرآوری سالانه بیش از 10 هزار تن زیتون نقش دارند و در صورتی که زنان از چرخه تولید زیتون حذف شوند، فرآوری این محصول تعطیل خواهد شد.جهانگیر عرب با بیان این که این استان با کمتر از یک درصد خاک کشور قادر به تولید سالانه 3 میلیون و 500 هزار تن محصولات کشاورزی است، اضافه کرد: در این استان 443 هزار هکتار اراضی قابل کشت وجود دارد که بیش از 80 درصد آن مستعد کشت آبی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها