کد خبر: ۳۰۲۰۷۷

علت این امر نیز آموزش‌های مستقیم و غیرمستقیمی است که به آنها داده شده است. اگر شما والدین گرامی‌خواهان موفقیت بیشتر کودکانتان در روابط اجتماعی هستید، این نکات را به آنها بگویید:

ما با یکدیگر بازی می‌کنیم و از یکدیگر مراقبت می‌کنیم. باید به کودکان بیاموزیم که وقتی در شادی و تفریح کنار هم هستیم، باید مراقب یکدیگر باشیم و در ناراحتی‌ها و مشکلات نیز به یکدیگر کمک کنیم.

به کودکان دیگر اجازه بازی با اسباب بازی‌ها را می‌دهیم. وسایل راحتی و تفریح را می‌توانیم در اختیار دوستانمان قرار دهیم و پس از خاتمه بازی دوباره آنها را سر جای خود برگردانیم.

باید به بزرگ‌ترها به خاطر این‌که از ما مراقبت و حفاظت می‌کنند احترام بگذاریم. البته این نخستین درس احترام به بزرگ‌ترهاست وگرنه دلیل احترام به آنها صرفا مراقبت از کودکان نیست اما این برجسته‌ترین نکته‌ای است که در ذهن کودکان باقی می‌ماند.

اگر مشکلی داریم، بهتر است با بزرگترها و افراد دارای مهارت در میان بگذاریم. بهتر است هر وقت احساس خوبی نداشتیم یا با مشکلی روبه‌رو شدیم از مشاوره با والدین یا بزرگسالانی که وارد در امور مربوط باشند کمک بگیریم. در این مورد در منزل والدین و در مهدکودک یا پیش دبستانی معلمان و اولیای مدرسه بهترین گزینه هستند.

منبع :examiner.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها