خیلی بهتر شده

تپش جدید، خیلی خیلی بهتر و خواندنی‌تر شده است هم تنوع مطالب بیشتر شده، هم شکل و شمایل آن. دستتان درد نکند. صادق کمالی تهران تپش: از لطفتان سپاسگزاریم.
کد خبر: ۲۹۹۴۵۷

کارآگاهان را فراموش نکنید

خاطرات قضات و وکلا از مهم‌ترین پرونده‌هایی که با آن روبه‌رو بوده‌اند، بسیار خواندنی است.

می‌خواستم پیشنهاد کنم دامنه این خاطرات را به خاطرات کارآگاهان و ماموران کارکشته گسترش دهید و حتی توصیه می‌کنم از خاطرات زنانی که در نیروی انتظامی به عنوان پلیس کار می‌کنند یا در ادارات قوه قضاییه با پرونده‌های مختلف جرم و جنایت سر و کار دارند،‌ استفاده کنید.

فرزانه کاشانی‌فرد کرج

تپش: از تذکرتان سپاسگزاریم، چنین طرحی را داریم و امیدواریم موفق به انجام آن شویم.

صفحه‌های قبلی کجاست؟

توصیه می‌کنم در کنار خبر و گزارش حوادث ناگوار، خبرهای خوشحال‌کننده را هم چاپ کنید. چرا اصلا صفحه بازگشت را تعطیل کردید؟ صفحه‌ای که ماجرای خلافکاران اصلاح شده را بیان می‌کرد یا صفحه دادگاه خانواده ... چرا دیگر اثری از آن نیست؟

من خواننده پر و پا قرص این صفحه بودم. البته این را هم بگویم صفحات جدید، خیلی خواندنی است.

بیژن سیادتی ارومیه

تپش: خواننده عزیز، تعداد صفحات تپش محدود است. وقتی پس از مدت‌ها خواستیم تغییراتی در آن بدهیم ناچار شدیم، صفحاتی را حذف کنیم، ‌حذف 2 صفحه دادگاه خانواده و بازگشت هم به همین دلیل بود. ان‌شاءالله در تغییرات آینده، صفحات مورد علاقه شما دوباره سر و کله‌شان پیدا شود. از این‌که تغییرات جدید را پسندیده‌اید، خوشحالیم.

رعایت حال بچه‌ها و بزرگ‌ترها

امیدوارم بعضی از تبهکاران ریز و درشت خواننده تپش باشند که لابد هستند. اگر هستند، به آنها توصیه می‌کنم دست از تبهکاری بردارند و امیدوارم دست‌کم به دام پلیس بیفتند، اما توصیه اصلی من به این آقایان یا احتمالا خانم‌های بزهکار این است که بالاغیرتا، در ارتکاب جرم رعایت حال کودکان و کهنسالان را بکنند و این قدر بی‌رحم نباشند.

آخر دزدیدن حقوق بازنشستگی یک پیرمرد 70 ساله که تازه از بانک بیرون آمده واقعا انصاف نیست. همین‌طور تعرض به کودکان و بردن مثلا دستبند یا گردنبند آنها.

ان‌شاءالله که درخواست من پیرمرد را گوش کنند، چون مطمئن هستم آنها هم خود پدر یا پدربزرگ و مادربزرگ پیر دارند یا حتی خواهر، برادر، فرزند خردسال و ... .

سید ابراهیم حمیدی 65 ساله، بازنشسته آموزش و پرورش

تپش: ما هم امیدواریم مجرمانی که خواننده تپش هستند، بهدرخواست شما توجه کنند.

همه خبرها

چرا برخی از خبرها در تپش انعکاسی ندارد؟ این را کسی می‌گوید که خواننده صفحات حوادث 2 روزنامه از جمله روزنامه جام‌جم است. انتظار می‌رود به عنوان ضمیمه‌ای که به حوادث می‌پردازد، به همه خبرها بپردازید تا از خواندن دیگر روزنامه‌ها البته بجز جام‌جم بی‌نیاز شویم.

سیروس اباذری تهران

تپش: اولا توصیه می‌کنیم کمتر خبرهای حادثه‌ای بخوانید که خدای نکرده حجم زیاد این رویدادها موجب آشفتگی روحی و روانی شما نشود، دیگر آن‌که در کنار این مطالب، خواننده مطالب جدی‌تر یا مباحث فرهنگی و هنری هم باشید. به هر حال در پاسخ انتقاد شما باید بگوییم، تپش نمی‌تواند در 16 صفحه همه رویدادها را اعم از داخلی و خارجی پوشش دهد و اساسا وظیفه عمده این ضمیمه، در حین گزینش پاره‌ای از رویدادها که بازتاب گسترده‌ای دارند، نگاه گزارشی و تحلیلی به آنهاست و در واقع این رویدادها را به طور مستقیم یا غیرمستقیم آسیب‌شناسی می‌کند و با این‌کار آستانه مصونیت و امنیت رفتاری و روانی مخاطبان را در برخورد به حوادث مشابه افزایش می‌دهد و به توصیه‌ها و پیشنهادها برای برون‌رفت مخاطبان از این ناهنجاری‌ها کمک می‌کند که امیدواریم موفق به انجام این رسالت شده باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها