چهره‌های نزدیک

پخش سریال «گاوصندوق» مدتی است از شبکه 3 سیما آغاز شده است. یکی از نقاط قوت این سریال، استفاده از بازیگران معروف و کارآزموده است؛ بازیگرانی که تاکنون تجربیات زیادی در زمینه نقش‌آفرینی در کارهای کمدی و جدی داشته‌اند. از میان این بازیگران می‌توان به فرهاد اصلانی و رضا بابک اشاره کرد که در این سریال بخوبی درخشیده‌اند.
کد خبر: ۲۹۸۶۹۵

اصلانی از تلخی تا شیرینی

فرهاد اصلانی با بازی در سریال «راه بی‌پایان» ساخته همایون اسعدیان بین عموم مردم مطرح شد. او در این سریال، نقشی چند لایه را بازی می‌کرد. او شخصیت منفی قصه بود؛ اما آنقدر جذابیت داشت که بیننده نمی‌توانست قبول کند او آدم بد ماجراست.

منتقدان بازی اصلانی در این سریال را ستودند و نقش‌آفرینی او را یکی از دلایل موفقیت سریال ذکر کردند. اصلانی پیش از راه بی‌پایان و ایفای یک نقش تلخ در فیلم‌هایی مانند «سفر به چزابه» و «عشق فیلم» بازی کرده بود؛ اما هیچ‌کدام از این فیلم‌ها نتوانستند او را معروف کنند. اصلانی در سریال آشپزباشی هم بازی دارد.

پخش همزمان گاوصندوق و آشپزباشی می‌تواند در موفقیت اصلانی در تلویزیون موثر باشد و او را به یکی از بازیگران متفاوت تبدیل کند.

بابک؛ خالق کمدی موقعیت

رضا بابک را اکنون می‌توان یکی از بازیگران پیشکسوت دانست؛ بازیگری که سال‌هاست در تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت دارد. او سال‌ها پیش در زمینه کارهای عروسکی هم فعالیت داشت. از کارهای خوب او در این زمینه می‌توان به سریال «خونه مادربزرگه» اشاره کرد که بابک در آن به جای آقا خروسه صحبت می‌کند. بابک در دهه 60 در سینما حضوری فعال داشت. از کارهای خوب او در آن سال‌ها می‌توان به فیلم «ریحانه» اشاره کرد.

این بازیگر با بازی در سریال «خانه ما» نشان داد که می‌تواند خالق لحظات کمیک باشد؛ لحظاتی که بدون این‌که بیننده را قلقلک بدهد، بر لب او لبخند می‌نشاند. همین روش را بابک در سریال «یک وجب خاک» هم به کار گرفت و موفق شد. این بازیگر قدیمی تاکنون نشان داده که می‌تواند به دور از هر نوع لودگی و فقط با شناخت جنس کار، مخاطب را با خود همراه کند و نرمه لبخندی بر لب او بنشاند. او بدون تکیه بر کلام و با استفاده از عکس‌العمل‌های مناسب، کمدی کلاسیک را به نمایش می‌گذارد؛ کمدی‌ای که در سینما و تلویزیون کشور ما رو به فراموشی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها