ایران زمین

زنجان - خبرنگار جام‌جم: فرماندار ایجرود با بیان این که تنها بیمارستان ایجرود با 32 تختخواب، سال‌ آینده به بهره‌برداری می‌‌رسد، گفت: این بیمارستان به 2 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد و در حال حاضر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. نظری افزود: از این میزان اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان آن تامین شده است.
کد خبر: ۲۹۸۲۷۴

رودهن - خبرنگار جام‌جم: شهردار رودهن گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی رودهن و وجود مناظر طبیعی و آب و هوای مطلوب با هدف جذب هرچه بیشتر گردشگر اقدام به تکمیل پروژه شهربازی با عنوان پارک صلح و دوستی کردیم.

فتحعلی همتی افزود: در این زمینه رایزنی‌هایی با وزارت امور خارجه انجام دادیم و با هدف بین‌المللی کردن شهر رودهن توانستیم برای نصب پرچم‌های ملل مختلف در این پارک مجوز بگیریم.

گرگان ‌- خبرنگار جام‌جم: نخستین همایش ملی نقش کرسی‌های نظریه‌پردازی در توسعه علمی کشور هفتم بهمن‌ماه سال‌جاری در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می‌شود.

دکتر رضا علی‌محسنی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان هدف از برگزاری این همایش را ارتقای علوم انسانی و گسترش ظرفیت‌های آن برای تولید علم و نظریه‌پردازی در کشور و توسعه نهضت تولید علم و سوق دادن فعالیت‌های دانش‌پژوهان به سمت نیازهای ضروری کشور دانست.

اصفهان - خبرنگار جام‌جم: جایگاه واقعی صنعت چاپ بعد از صنعتی شدن، مورد ظلم واقع و حتی فراموش شده است.

محمدعلی انصاری، نماینده ناشران استان اصفهان در دیدار اصحاب فرهنگ و هنر اصفهان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که صنعت چاپ در دنیا، جزو 5 صنعت برتر محسوب می‌شود از سلیقه‌ای عمل کردن بانک‌ها در پرداخت وام‌های زودبازده به فعالان این صنعت انتقاد کرد.

تبریز - خبرنگار جام‌جم: از نیمه دوم آذرماه سال جاری، چهارپایان پستاندار وحشی در مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان شرقی سرشماری می‌شوند.

بیوک رئیسی، مدیرکل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با فرا رسیدن فصل جفت‌یابی و به دنبال آن آشکار شدن حیات‌وحش در دسته‌های متمرکز در عرصه‌های طبیعی، سرشماری چهارپایان پستاندار در مناطق تحت مدیریت اداره کل حفاظت محیط‌زیست آذربایجان شرقی آغاز خواهد شد.

ایلام - خبرنگار جام‌جم: سرپرست استانداری ایلام گفت: پس از اتمام جنگ تحمیلی، عملیات پاکسازی 200 هزار هکتار از مناطق مرزی شهرستان دهلران در دستور کار قرار گرفت و تاکنون 250 هزار هکتار زمین در شهرستان دهلران پاکسازی شده است.

صحبت‌الله رحمانی اظهار کرد: بقیه اراضی آلوده به مین شهرستان دهلران نیز بتازگی برای اجرای عملیات پاکسازی به پیمانکار واگذار شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها