شنیدنی هفته

آلبوم بخرید و خوشحال شوید

این روزها در بیشتر دانشگاه‌ها اینترنت پرسرعت وجود دارد و دانلود آهنگ و موسیقی و فیلم یک کار عادی شده است؛ کاری که بسیاری می‌دانند نقض حقوق مادی است، اما نمی‌توانند در برابر وسوسه اش مقاومت کنند. پیشنهاد ما این بار خرید آلبومی است که مدت‌هاست در فضای اینترنت وجود دارد و در بیشتر سایت‌ها امکان دریافت آن وجود دارد. آلبوم «سفر عسرت» شهرام ناظری که 2 سال پس از اجرا و انتشار در خارج، بالاخره در ایران منتشر شده است.
کد خبر: ۲۹۷۹۱۵

 ناظری‌های پدر و پسر این روزها در سفرهای متعدد به گوشه و کنار جهان، کنسرت‌های متعددی اجرا می‌کنند. آنها با این جمله که «آمده‌ایم عشق را بیافرینیم» آخرین کنسرت خود را در آمریکا اجرا کردند. سفر به دیگر سو، غم زیبا، لولیان، مولویه و صدای سخن عشق، آلبوم‌های قبلی این استاد آواز ایران هستند که هر کدام سبک و شیوه‌ای متفاوت در اجرا داشته‌اند. هنوز آلبوم «صدای سخن عشق» او در صدر فروش آهنگ‌های سنتی است. آهنگساز «عسرت» فرخزاد لایق است.

این آلبوم شامل 10 قطعه است که اشعاری از مهدی اخوان ثالث، دکتر شفیعی کدکنی و هوشنگ ابتهاج را در خود گنجانده و نوازنده‌های قابلی مثل سیامک آقایی، بیژن کامکار، شروین مهاجر، به همراه ارسلان کامکار و همایون نصیری در آن حضور دارند.

اما اگر طرفدار آلبوم پاپ هستید، می‌توانید این هفته منتظر انتشار آلبوم جدید فرزاد فرزین با عنوان «شانس» باشید؛ البته اگر دوباره بدقولی نشود و انتشار آن با تاخیر روبه رو نشود. 2 آلبوم قبلی این خواننده «شراره» و «شوک» بود که در 2 سال گذشته منتشر شده و نشان می‌دهد این خواننده جوان دوست دارد در عرصه موسیقی پرکار ظاهر شود.این هفته کنسرت موسیقی برگزار می‌شود. اما تعدادشان کم است و حق انتخاب محدود، اما هفته آینده دوباره تنوع وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها