شلیک مرگبار

گروه حوادث: به دنبال تیراندازی ماموران انتظامی کلانتری 135 آزادی تهران به مردی در خیابان آزادی که مرگ او را در پی داشت، بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی تهران، دستور تحقیقات را صادر کرد. شاملو، بازپرس شعبه یکم دادسرای جنایی تهران درخصوص این پرونده به «جام‌‌جم» گفت: ساعت 10 صبح دیروز، یکی از ماموران کلانتری 135 آزادی تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری منجر به مرگ یک مرد خبر داد.
کد خبر: ۲۹۷۷۸۶

پس از این تماس، کارآگاهان جنایی آگاهی تهران به محل حادثه اعزام شدند و پی بردند، مردی با شلیک گلوله ماموران گشت کلانتری فوت کرده است. بنابراین، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و ماموران گشت انتظامی برای ادامه تحقیقات به اداره 10 آگاهی تهران منتقل شدند.

بازپرس شاملو ادامه داد: در تحقیق از ماموران کلانتری 135 آزادی، آنها بیان کردند مرد فوت شده یک قاچاقچی مسلح بوده و روز حادثه هنگامی که ماموران در حال شناسایی و دستگیری قاچاقچیان بوده‌اند، به 2 مرد مشکوک شده‌اند و به آنها اخطار داده‌اند از خودرو خارج شوند و همراه ماموران به مرکز پلیس بروند که در همین موقع یکی از سرنشین‌های خودرو به سمت ماموران شلیک کرد و دیگری پس از خروج از خودرو، قصد فرار داشت که ماموران پس از اخطارهای پی در پی، به سوی او شلیک کردند و باعث مرگ وی شدند و دیگر همدست وی نیز در شلوغی شهر ناپدید شد.

بنا بر این گزارش، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها