ایران زمین

کرمانشاه - خبرنگار جام‌جم: مدیر کل کار و امور اجتماعی گفت: با شمارش تمامی طرح‌های 100 میلیون ریالی و بیشتر که در تابستان امسال توسط آمارگیران و تحت نظر مرکز آمار ایران انجام پذیرفت استان کرمانشاه با انحراف 92/5 درصدی کمترین انحراف را در سطح کشور دارا می‌باشد.
کد خبر: ۲۹۷۶۳۳

عبدالعلی یوسفی این موفقیت را مرهون تلاش و کوشش و هم‌‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان دانست.

سنندج - خبرنگار جام‌جم: کردستان سرزمین حماسه عنوان برنامه مستندی است که به مدت 8 دقیقه در شبکه استانی سیمای مرکز کردستان تولید شده است. این برنامه مستند با بهره‌گیری از تصاویر آرشیوی مربوط به قبل و بعد از انقلاب، چگونگی مبارزه مردم کردستان در آن دوران با حکومت ستمشاهی را به تصویر کشیده است.

بابلسر - خبرنگار جام‌جم: صید ماهیان کیلکا در مازندران امسال 66 درصد افزایش یافت.مدیر کل شیلات مازندران با اعلام این خبر گفت: صیادان شرکت تعاونی کیلکای استان در 8 ماهه امسال 11 هزار و یکصد تن ماهی کیلکا صید کردند که در مقایسه با پارسال 66 درصد بیشتر است. حبیب‌نژاد ارزش اقتصادی این میزان صید را دو میلیارد و دویست میلیون تومان برشمرد و افزود: 330 تن از صید امسال برای مصرف انسانی و بقیه برای فرآورده‌های موردنیاز دام و طیور استفاده شد.

اهواز ‌- خبرنگار جام‌جم: ظرفیت انبارهای نگهداری از محصولات کشاورزی در خوزستان کمتر از میزان تولید محصولات است.رئیس سازمان تعاون روستایی خوزستان ضمن اعلام این مطلب و با بیان این که ذرت تولیدی استان 350 هزار تن است در حالی که ظرفیت انبارها کمتر از 50 هزار تن می‌باشد، اظهار کرد: مشکل اساسی استان خوزستان در زمینه کمبود انبار، سیلو و سردخانه است.

قزوین - خبرنگار جام‌جم: کنگره بین‌‌المللی «توسعه پایدار شهری با رویکرد فضای شهری و بافت» با حضور کارشناسانی از کشورهای مختلف دنیا در روزهای یازدهم تا سیزدهم آذر ماه در قزوین برگزار می‌شود.

نادر محمدزاده، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان قزوین با بیان این که این کنگره با حضور 25 نفر از استادان برجسته چهار قاره جهان در محل دانشگاه بین‌‌المللی قزوین برگزار می‌شود، توضیح داد: سازمان اسکان بشر ملل متحد (UN-HABITAT) به صورت دوره‌ای در هر کشوری به طرح موضوعی می‌پردازد که این‌بار بحث و تبادل نظر درخصوص موضوع «توسعه پایدار شهری» در قالب کنگره‌ای در قزوین صورت می‌گیرد.

کاشان - خبرنگار جام‌‌جم: سرپرست سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان از برگزاری سومین جشنواره آیین نبوی اشراق علوی همزمان با هفته ولایت در فرهنگسرای مهر این سازمان خبر داد. مهدی نادعلی گفت: این جشنواره برای سومین سال متوالی از 7 تا 15 آذر ماه همزمان با اعیاد خجسته قربان و غدیر به میزبانی فرهنگسرای مهر برگزار می‌شود.

مهران -‌ خبرنگار جام‌جم: عملیات پاکسازی یکهزار و 500 هکتار از اراضی آلوده به مین در منطقه قلا‌ویزان شهرستان مهران به اتمام رسید؛ ولی‌الله حیاتی، فرماندار شهرستان مهران با بیان این مطلب گفت: این عملیات پاکسازی در محل ساخت منطقه ویژه اقتصادی و اراضی کشاورزی و منابع ملی این شهرستان انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها