فردا برگزار می‌شود؛

اربعین شهدای وحدت و امنیت

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فردا مراسم اربعین شهید نورعلی شوشتری و سایر شهدای وحدت و امنیت را در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) نیروی هوافضای سپاه برگزار می‌کند.
کد خبر: ۲۹۷۳۱۱

به گزارش جام جم آنلاین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که مراسم اربعین شهادت سردار سرلشکر پاسدار نورعلی شوشتری و دیگری شهدای مظلوم حادثه تروریستی شهرستان پیشین استان سیستان و بلوچستان فردا از ساعت30/9 الی 11 صبح در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی واقع در میدان سپاه خیابان پادگان ولی عصر (عج) با حضور خانواده معظم شهدا، شخصیت‌های لشکری و کشوری، آحاد مردم قدرشناس تهران برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: بی تردید حضور پرشور و با شکوه ملت قدرشناس و شهید پرور در این مراسم، عزم و اراده ایرانیان مومن و انقلابی در تداوم راه شهیدان والامقام وحدت و امنیت و پاسداشت آرمانهای بلند انقلاب و نظام اسلامی را بار دیگر در معرض جهانیان قرار خواهد داد.

در این اطلاعیه با اشاره بر تلاش استکبار جهانی و ایادی مزدور و جنایتکار آن برای سلب امنیت و آرامش مردم سیستان و بلوچستان آمده است : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهبرد امنیت بومی و مردمی در این منطقه را با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندیهای سرشار موجود با جدیت ادامه داده و همچنان نقشه‌های شیطانی و ضد ایرانی دشمنان انقلاب و نظام را نافرجام خواهد گذارد.

در حادثه تروریستی 26 مهر امسال در منطقه سربازاستان سیستان و بلوچیستان سردار شوشتری فرمانده قرارگاه شرق و سردار محمدزاده فرمانده سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان به همراه تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران و سران قبایل این استان به شهادت رسیدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها