شوت - گل

یک سکه برای داوران برتر

جام‌جم: از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال محسن ترکی، سعید مظفری‌زاده و مسعود مرادی به عنوان بهترین داوران نیم فصل اول نهمین دوره لیگ برتر انتخاب شدند و قرار است در جلسه توجیهی امروز به هر یک از آنها یک سکه بهار آزادی اهدا شود. در بررسی معدل امتیازات ناظران داوری، ترکی و مظفری‌زاده با امتیازی برابر به صورت مشترک عنوان بهترین داور نیم فصل اول را از آن خود کردند و مرادی پایین‌تر از آنها قرار گرفت.
کد خبر: ۲۹۶۷۳۳

ایران -‌ لبنان در افتتاحیه

جام‌جم: با اعلام برنامه‌ کامل مسابقات فوتبال مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا در گروهD ، بازی افتتاحیه ساعت 14 روز 17 آذر، میان ایران و لبنان برگزار می‌شود. در گروهD تیم‌های پاکستان، ترکمنستان و ازبکستان نیز حضور دارند که رقابت‌های خود را تا 25 آذر در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌کنند.

غیبت باقری مقابل سپاهان

جام‌جم: درحالی که سپاهانی‌ها از بابت حضور قطعی عمادرضا و محرم نوید‌کیا در بازی شنبه آینده مقابل پرسپولیس خوشحال هستند، قرمزها بابت غیبت 3 بازیکن کلیدی خود نگرانی دارند. کریم باقری به دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی دبی، نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. هوار ملامحمد و وسلی برازیلیا هم در تمرینات گروهی پرسپولیس در نیم فصل شرکت نکرده‌اند و طبیعتا نمی‌توانند جایی در ترکیب این تیم در بازی شنبه داشته باشند.

تغییر ساعت سایپا - صبا

جام‌جم: بازی 2 تیم سایپا و صبای قم در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر نیم ساعت زودتر از اعلام قبلی، یعنی در ساعت 30/13 روز جمعه برگزار می‌شود. علت این تصمیم پخش مستقیم دعای پرفیض عرفه از سیمای مرکز استان و فراهم کردن امکان پخش زنده مسابقات بود.

فردا، پایان مهلت نقل و انتقالات

جام‌جم: فردا زمان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال به پایان می‌رسد. مهدی انوری، دبیر هیات فوتبال استان تهران با تایید این خبر به فارس گفت: «پنجشنبه تا ساعت 23 در هیات فوتبال خواهیم بود تا اگر باشگاهی قصد ثبت قرارداد داشت این امکان را داشته باشد.» طی روزهای گذشته فقط قرارداد 2 بازیکن در هیات فوتبال تهران به ثبت رسیده است؛ اولی علیرضا نیکبخت‌واحدی که به استیل‌آذین پیوست و دیگری لوئیز کارولو، بازیکن برزیلی پیکان.

طاهری، گزینه اول ابومسلم

فارس: مدیر روابط عمومی باشگاه ابومسلم، از بیژن طاهری به عنوان گزینه اول سرمربیگری تیم در دیدار روز شنبه برابر مس کرمان یاد کرد و گفت: «هنوز تصمیم نهایی در این زمینه اتخاذ نشده است.» طاهری به عنوان دستیار کاظمی به ابومسلم آمد.

عراقی‌ها برنگشته‌اند

گل: جاسم کرار از تراکتورسازی، صالح سدیر از راه‌آهن، حوار ملامحمد از پرسپولیس و عمادرضا از سپاهان نفراتی هستند که برای شرکت در بازی تیم ملی عراق به کشور خود سفر کرده‌اند، اما با وجود تعلیق فوتبال این کشور، هنوز در تمرینات باشگاهی خود حاضر نشده‌اند. در مورد حوار محمد گفته‌ می‌شود هم اکنون در لبنان است و درخواست کرده قراردادش با پرسپولیسی‌ها فسخ شود.

احتمال معاوضه آرفی و اولروم

جام‌جم: در فاصله یک روز تا پایان فصل نقل و انتقالات نیم فصل، مذاکرات مسوولان پرسپولیس و تراکتورسازی برای معاوضه 2 مهاجم ناراضی این دو تیم ادامه دارد. روز گذشته آذرنیا، سرپرست تراکتورسازی در گفتگو با فارس این مذاکرات را مثبت ارزیابی کرد و از تمایل تیم تبریزی برای این انتقال صحبت کرد. حبیب کاشانی نیز روز گذشته وضعیت آرفی را مبهم دانست تا مشخص شود امکان تحقق این معاوضه کم نیست.

پس از سانحه رانندگی
پژمان نوری: شکرگزار خدا هستم

جام‌جم: هافبک تیم ملی فوتبال ایران از حادثه شدید رانندگی در جاده رشت انزلی جان سالم به در برد تا از این بابت خدا را شکر کند.

پژمان نوری در این زمینه به فارس گفت: با روحیه خسته ناشی از باخت به اردن، شبانه مجبور شدم با وسیله نقلیه راهی شمال شوم که متاسفانه اتفاق ناخوشایندی برایم افتاد. در حین رفتن به سمت انزلی و به دلیل لغزنده بودن زمین پس از این‌که ترمز گرفتم، خودم را زیر کامیون دیدم. فقط باید بگویم خدا من و خانواده‌ام را دوست داشت و از این بابت سپاسگزارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها