گروه حوادث: یک باند جنایتکار که با کشتن قربانیان خود چربی بدن آنان را در بازار سیاه لوازم آرایش به فروش می‌رساندند، در پرو شناسایی و دستگیر شدند. به گزارش ایرنا و به نقل از شبکه تلویزیونی سی. ان. ان؛ اعضای این باند جنایتکار که در نقطه دورافتاده‌ای در جنگل‌های کشور پرو قربانیان خود را می‌کشتند و چربی بدنشان را در بازار سیاه برای استفاده در لوازم آرایش به معرض فروش می‌گذاشتند، از سوی پلیس این کشور آمریکای جنوبی دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۹۵۷۱۱

به گفته سرهنگ «خورخه مخیا» رئیس بخش عملیات ضدآدم‌ربایی پرو، 3 عضو این باند به کشتن 5 نفر به خاطر گرفتن چربی بدن آنان اعتراف کرده‌اند. به گفته وی، این دو متهم که هنگام دستگیری بطری‌های حاوی روغن مایع حمل می‌کردند به پلیس اعلام کردند هر گالن از این روغن‌ها معادل 60 هزار دلار ارزش دارد.

سرهنگ مخیا یادآور شد: مظنونان اعتراف کردند چربی‌های گرفته شده از بدن انسان را پس از آن‌که به روغن تبدیل می‌کردند، به واسطه‌هایی در شهر «لیما» پایتخت پرو می فروختند و این درحالی است که ماموران پلیس بر این باورند که روغن‌های به دست آمده از بدن قربانیان به شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی در اروپا فروخته می‌شود، ولی پلیس در حال حاضر نمی‌تواند صحت این امر را تایید کند.

سرهنگ مخیا در ادامه افزود، مظنونان اعتراف کردند آنان سر، پاها و دستان قربانیان خود را می بریدند و پس از تخلیه اعضای بدن قربانیان، به گرفتن چربی بدن اقدام می‌کردند.

بنابراین گزارش، هنوز 6 تن از اعضای این باند دستگیر نشده‌اند و علاوه بر 5 قتلی که اعضای دستگیر شده نسبت به آن اعتراف کرده‌اند، احتمالا در جنایات دیگری نیز نقش داشته‌اند.

یکی از دستگیرشدگان اعتراف کرده است «هیلاریو کودنا» رئیس فراری باند مذکور بیش از 3 دهه است به کشتن مردم و گرفتن چربی از بدن آنان اقدام می‌کرده است.در استان «هوانکو» محلی که گفته می شود باند جنایتکار مذکور در آنجا فعالیت داشته، حداقل نام 60 مفقودالاثر به ثبت رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها