مشهد -‌ خبرنگار جام‌‌جم: معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)‌ خراسان رضوی گفت: از محل تسهیلات اشتغال امداد، از سال 1370 تا پایان 6 ماهه اول امسال حدود 14 هزار و 825 طرح، با ایجاد حدود 18 هزار نفر فرصت شغلی اجرا شده است.
کد خبر: ۲۹۵۴۱۸

اردبیل - خبرنگار جام‌جم: مدیر آموزش و پرورش مشکین‌شهر گفت: بزودی جشن پایان احداث مدارس در روستاهای شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.غلامحسین زنده‌دل در جلسه شورای آموزش و پرورش مشکین‌شهر افزود: با ساخت و سازهای صورت گرفته در سال‌های اخیر با همت خیرین و اعتبارات دولتی نیازی به احداث مدارس جدید در روستاهای مشکین‌شهر وجود ندارد.

همدان - خبرنگار جام‌جم: در پی درخواست‌های مکرر مردم و پیگیری‌های مسوولان استان، از اسفندماه سال‌جاری زائران حج عمره استان از فرودگاه بین‌المللی همدان راهی سفر سراسر نور حج عمره خواهند شد.مدیرکل سازمان حج و زیارت استان همدان با بیان این مطلب افزود: عملیات توسعه سایت فرودگاه همدان اجرا و مهرماه به پایان رسید که با این شرایط امکان اعزام زائران حج عمره از فرودگاه همدان ایجاد شد.

نوشهر - خبرنگار جام‌جم: رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: 1500 کودک بی‌سرپرست غیرتحت پوشش این نهاد در استان از کمبود تغذیه رنج می‌برند.

ناصر اسکندری افزود: 150 هزار ریال به هر کودک به صورت ماهانه بابت رفع سوء‌تغذیه پرداخت می‌شود. وی اظهار کرد: در سال 88 بیش از یک میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار برای تغذیه کودکان در این طرح اختصاص یافت.

ساری - خبرنگار جام‌جم: مدیرکل انجمن حمایت از بیماران کلیوی مازندران با اشاره به وجود مشکلات فراوان برای درمان بیماران کلیوی در استان اظهار کرد: این استان در حال حاضر تنها یک مرکز پیوند کلیه دارد.

محسن زارعی افزود: هم‌اکنون تنها مرکز پیوند کلیه استان در بیمارستان شهید بهشتی بابل مستقر بوده که پاسخگوی مشکلات بیماران کلیوی استان نیست.

اهواز - خبرنگار جام‌جم: مهاجرت زمستانه پرندگان آبزی و کنارآبزی به تالاب‌ها و آبگیرهای استان خوزستان آغاز شد.خوزستان به دلیل داشتن تالاب های شادگان، هورالعظیم، بامدژ و میانگران هر ساله میزبان هزاران قطعه پرنده است.

این پرندگان عمدتا آبزی و کنارآبزی هستند و هرساله از استان‌های شمالی کشور، کشورهای همجوار شمالی و سیبری به سمت جنوب مهاجرت می‌کنند.

ملکان - خبرنگار جام‌جم: فرماندار شهرستان ملکان استان آذربایجان‌شرقی گفت: عدم تخصیص به‌موقع اعتبار لازم برای تکمیل سد لیلان چای ملکان موجب شده مدت زمان بهره‌برداری از آن طولانی شود.

قاسمی در شورای اداری این شهرستان با اشاره به طولانی شدن اجرای این پروژه گفت: اجرای این سد که نقش اساسی در رشد و توسعه کشاورزی شهرستان ملکان خواهد داشت با طولانی‌شدن تکمیل آن خسارت زیادی به کشاورزان وارد می‌شود.

همدان - ‌خبرنگار جام‌جم: با هدف ایجاد نشاط و شادابی برای ایثارگران، همایش بزرگ پیاده‌روی با حضور جمع کثیری از ایثارگران و خانواده‌های آنها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ؛ برگزاری چنین مراسم و همایش‌هایی در همدان، که پایتخت تاریخ و تمدن ایرانی اسلامی معرفی شده است، می‌تواند در بخش‌های مختلف بسیار مفید و مثمرثمر باشد از جمله بخش ورزشی که سلامت همشهریان و هم‌استانی‌های عزیز را به همراه دارد.

مشهد - خبرنگار جام‌جم: نخستین نمایشگاه بین‌‌المللی چاپ و بسته‌بندی کشورهای عضو اکو از امروز در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد به طور رسمی افتتاح می‌شود.

نخستین نمایشگاه بین‌‌‌المللی چاپ و بسته‌بندی کشورهای عضو اکو با همکاری اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران و یک شرکت نمایشگاهی انجام شده است و بیش از 350 شرکت داخلی و خارجی در آن حضور دارند. در این نمایشگاه حضور 50 شرکت از کشورهای عضو اکو شامل ایران، ترکیه، افغانستان، آذربایجان، پاکستان، ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان و قرقیزستان و همچنین شرکت‌هایی از کشورهای ژاپن، تایوان، آلمان، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، انگلیس و هلند و 300 شرکت از استان‌های کشور قطعی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها