جامعه مدرسین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

محکومیت کشتار شیعیان در یمن

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن کشتن خونبار شیعیان در یمن از جمهوری اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی می خواهد تا هر چه سریعتر اقدام موثری برای حل مسئله و جلوگیری از حوادث خونین صورت دهد.
کد خبر: ۲۹۳۶۰۲

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخبار تأسف بار سرکوب مسلمانان و شیعیان یمن توسط دولت و ارتش این کشور که به شهادت و مجروح شدن بسیاری از مسلمانان و شیعیان این کشور منجر شد اندوه فراوانی در میان مسلمانان کشورهای اسلامی پدید آورد.

در این میان دخالت مستقیم برخی کشورهای عربی در سرکوب شیعیان یمن و سکوت سازمان کنفرانس اسلامی و مجامع بین المللی و به اصطلاح حقوق بشر در قبال این جنایات تأمل برانگیز است. بی تردید یکی از راهکارهای مهم دشمنان اسلام در عصر کنونی، نسل کشی و ایجاد اختلاف در میان مسلمانان و سرانجام از بین بردن اسلام عزیز است، چیزهایی که دل رسول مکرم اسلام (ص) و اهل بیت (علیهم السلام) را آزرده می سازد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این حوادث خونبار از دستگاه جمهوری اسلامی و سازمان کنفرانس اسلامی می خواهد تا هر چه سریعتر اقدام موثری برای حل مسئله و جلوگیری از کشتار شیعیان مظلوم یمن صورت دهند. همچنین بر همه آزاد اندیشان جهان و مسلمانان آزاده لازم است که مخالفت و انزجار خود را نسبت به این جنایات گسترده ابراز نمایند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها