چهره‌های از قلم افتاده

رویا تیموریان

او در سریال شمس‌العماره که چند ماهی است از شبکه دوم پخش می‌شود در حد یک اتفاق در بازیگری ایران پیش رفته است. او آنقدر خوب بازی می‌کند که شاید اغراق نباشد بگوییم «بازی خوری» کرده است؛ یعنی به قدری خوب است که همبازی‌های دیگرش به خوبی دیده نمی‌شوند. آن هم بازیگرانی چون مسعود رایگان، فرهاد آئیش و مرجانه گلچین. تیموریان با تحلیلی که از شخصیتش در فیلم انجام داده، آن را به اندازه کافی برای تماشاگر باورپذیر می‌کند و می‌خنداند. خنده‌ای که از سر لودگی نیست.
کد خبر: ۲۹۰۲۰۴

فیروز کریمی

فیروز چیز خاصی نگفته که ما او را گذاشته‌ایم اینجا در از قلم افتاده‌ها. همین انگیزه‌ای شده برای حرف زدن از فیروزخان و این که چقدر جای او در لیگ نهم خالی است. همه سوژه‌های لیگ نهم به یکباره کوچ کرده‌اند به دسته اول و با توجه به حرف و حدیث‌هایی این روزها درباره کیفیت پایین لیگ نهم بین فوتبالی‌ها وجود دارد، هیچ بعید نیست بی خیال لیگ برتر بشویم و برویم سراغ لیگ پایین‌تر؛ جایی که انگار با حضور فیروز کریمی، اکبر میثاقیان، بیژن ذوالفقارنسب، نادر دست نشان و... دیدنی‌تر از لیگ برتر کسل‌کننده است.

مسعود کیمیایی

بیست و هفتمین فیلم فیلمساز کهنه کار سینمای ایران این هفته به اکران درآمد. فیلمی که انگار خیلی به خود کیمیایی چسبیده است، چون قبل از اکران آن گفته «محاکمه در خیابان» را خیلی دوست دارد. محاکمه در خیابان فیلمی خیابانی است؛ روایت‌گر زندگی جوانی که اتفاقی برایش به وقوع می‌پیوندد. این جوان طی 2 ساعت در ترافیک 5 بعدازظهر تهران، فرصت دارد تکلیف خود را با زندگی‌اش روشن کند.

کیمیایی هفته گذشته در سینما حقیقت هم حضور داشت؛ البته نه خودش که 2 فیلم از فیلم‌های این جشنواره مستند درباره او بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها