محمدرضا قربانی

چشم‌ها روی جیتکس!

نمایشگاه جیتکس 2009 دوبی، با حضور غول‌های کامپیوتری دنیا، از جمله مایکروسافت، دل، سایمنتک، سونی، اینتل و ... در حال برگزاری است و یک غرفه ایرانی متشکل از فناوران اطلاعات ایران هم در این نمایشگاه حضور دارند.گفته می‌شود ‌سه هزار کمپانی از 65 کشور جهان در این نمایشگاه بزرگ، که دیگر چیزی فراتر از نمایشگاه است شرکت کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۹۷۹۱

شرکت‌های زیادی قرار است آخرین تحولات تکنولوژیک خود را در این نمایشگاه به‌نمایش بگذارند. پاناسونیک از نخستین تلویزیون ‌HD‌ سه‌بعدی خود در این نمایشگاه پرده‌برداری خواهد کرد،‌مایکروسافت ویندوز 7 نسخه نهایی را انتشار عمومی خواهد داد و کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی زیادی نیز در کنار آن برگزار خواهد شد. ‌ ‌

این در حالی اتفاق می‌افتد که نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال کشورمان نزدیک به دو هفته پیش به پایان رسید و از طرف دیگر، الکامپ ما نیز در راه است.

باید منتظر باشیم و ببینیم آیا الکامپ می‌تواند نقطه امیدی باشد که بتوانیم آن را نمایشگاه الکترونیک و کامپیوتر بنامیم یا دوباره شاهد معرفی دلالان مختلف و اغلب غیررسمی (که همه خودشان را نماینده انحصاری می‌نامند) شرکت‌های بزرگ‌تر باشیم. همواره نگاه‌مان به جیتکس، نگاهی با حسرت بوده است، جیتکس بیست و نهم، بزرگ‌ترین نمایشگاه کامپیوتری خاورمیانه (نه از نظر متراژ غرفه‌ها) و یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌ها و فستیوال‌های صنعت ‌ICT‌ در دنیا به‌حساب می‌آید و محلی برای گفتگو و آشنایی مدیران شرکت‌ها، سازمان‌ها و کاربران نهایی ‌ICT‌ با آخرین دستاوردها و شرکت‌های بزرگ دنیا است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها