با معرفی آثار برگزیده

تئاتر ماه امشب غروب می‌کند

گروه فرهنگ و هنر: امروز بعد از ظهر با تقدیر از برگزیدگان صحنه‌ای و خیابانی در تالار اندیشه حوزه هنری، ششمین جشنواره سراسری تئاتر ماه غروب می‌کند. این جشنواره که از 23 مهر در تماشاخانه‌های مهر و ماه و تالار‌های اندیشه و محراب با اجرای 40 نمایش صحنه‌ای و 24 نمایش خیابانی برگزار شد، بیش از هر چیز به خاطر توجه ویژه به هنرمندان شهرستان‌ها، یکی از رویدادهای خاص تئاتری کشور به شمار می‌آید.
کد خبر: ۲۸۹۰۶۶

در همین رابطه، دکتر محمود عزیزی که از داوران این دوره جشنواره است، به خبرنگار ما گفت: این جشنواره یکی از رویدادهای تئاتری ارزنده‌ کشور است که با توجه به میدان دادن به هنرمندان شهرستانی در کنار تهرانی‌ها، امید شکوفایی بیشتر آن در آینده به وضوح دیده می‌شود.

این استاد دانشگاه با اشاره به این که در اغلب آثار بخش صحنه‌ای این جشنواره، مضامین بسیار برجسته‌ای دستمایه کار قرار گرفته بود، ادامه داد: در این میان بعضی از مضامین آن طور که باید تبیین نشده بودند، درحالی که می‌توانستند در زمره نمایش‌های بسیار ارزنده در بیایند.

وی با تاکید بر این‌که باید با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سطح کار هنرمندان جوان شهرستانی را ارتقا داد، افزود: اشکالاتی هم در رابطه با انتخاب بازیگر برای شخصیت‌های مختلف در بیشتر کارها دیده می‌شد که علت آن کمبود بازیگر در شهرستان‌ها و باز نبودن دست کارگردان است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها