مدیر سابق مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد با اتهام «انتشار مطالب کذب و توهین آمیز به قصد تشویش اذهان عمومی و خدشه نمودار شدن آبرو و حیثیت فردی و اجتماعی» از الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد و از یکی از نویسندگان این روزنامه شکایت کرده است.
کد خبر: ۲۸۸۵۴۵

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، روزنامه اعتماد روز شنبه 28 شهریور امسال مطلبی تحت عنوان «تبدیل مجموعه فرهنگی سعدآباد به فروشگاه و رستوران» علیه عشرت شایق مدیر وقت این مجموعه درج کرد.

 در این مطلب ضمن وارد کردن اتهامات مالی به شایق،عنوان شده بود که وی به طرز ابهام آمیزی از سوی نهادهایی که هنوز مشخص نشده، بازداشت شده است.

در آن مطلب ادعا شده بود که هنرمندان به خاطر عملکرد شایق،از وی ناراضی بوده و شکایتی علیه وی مطرح کرده اند.

همچنین در آن مطلب ضمن ذکر این نکته که شایق فاقد هرگونه سابقه مدیریتی است، تاکید شد که شایق از شخصی بنام آقای«م» که در مجموعه سعدآباد رستوران داشت، خواست تا برای ادامه کار، ماهانه 9 میلیون تومان به وی پرداخت کند اما آقای «م» به دلیل قبول نکردن این موضوع از آنجا رفت و شخصی به اسم آقای «ی» با پرداخت ماهانه 4 تا 5 میلیون تومان رستوران را دایر کرده است.

روزنامه اعتماد قبل از درج این مطلب در روز چهارشنبه 18 شهریور نیز مطلبی تحت عنوان «بازداشت رئیس مجموعه فرهنگی کاخ سعدآباد» درج کرد که شایق آنرا مطلبی کذب و دروغ پردازی خواند.

شایق اواخر شهریور امسال با حضور در دادسرای کارکنان دولت از الیاس حضرتی  مدیر مسئول این روزنامه و همچنین امیر یزدانی نویسنده مطلب مذکور شکایت کرده است.

این شکایت که هم اکنون در شعبه سوم کارکنان دادسرای دولت مطرح است، دارای بیش از 20 بند می‌باشد.

الیاس حضرتی و امیر یزدانی برای ادای توضیحات به این دادسرا احضار شده اند.

شایق نماینده مردم تبریز در مجلس هفتم بود که پس از پایان مجلس هفتم از اول تیر 1387 تا نیمه شهریور امسال مدیریت مجموعه فرهنگی – تاریخی سعدآباد را بر عهده داشت. وی به دلیل عملکرد مثب خود ضمن انتخاب مدیر نمونه گردشگری سال 1387 ، 86 تقدیر نامه از مراکز مختلف فرهنگی داخلی و خارجی از جمله یونسکو دریافت کرد.

یوسف اسدی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها