کد خبر: ۲۸۸۵۴۰

متولدین اردیبهشت: حال که زمان بی‌قراری سال را پشت سر گذاشته‌اید سعی کنید در تصمیم‌گیری‌هایتان متزلزل نباشید، زیرا متولدین این ماه معمولاً اندکی هم ظاهربین هستند ولی فقط به سبب خوش‌شانسی خود اغلب به نتیجه‌ای که می‌خواهند دست می‌یابند.

متولدین خرداد: حواستان را بیشتر جمع کنید تا به جای احساساتی شدن، عاقلانه و مدبرانه راهکارهای برون رفت از چاه مشکلات را بجویید و با حفظ خونسردی خود از بار فشارها بکاهید. خبر خوشی را بزودی خواهید شنید.

متولدین تیر: موفقیتی در امور مالی در انتظارتان است. احتمالاً سفری را نیز در پیش داشته باشید. از خودخواهی و فقط به خود اندیشیدن و دستور دادن به دیگران برای انجام کارهایتان دست بردارید و تنبلی را کنار بگذارید.

متولدین مرداد: کمی ‌خوشبین‌تر باشید و اندکی هم نگاهتان را نو و تازه کنید. علایق و رفتارهایتان را در چارچوب عقل و منطق دنبال کنید و خصوصیات متضاد خود را با تمرین اصلاح کنید. همسرتان ظاهراً از شما ناراحت است. او را درک کنید.

متولدین شهریور: از عجله در کارهایتان خودداری کنید چون باعث عصبی شدن شما می‌شود. کمی‌ دقت را چاشنی کارهایتان کنید و از ایراد گرفتن از این مساله و آن مساله خودداری کنید. نگذارید نزد دیگران به این خصیصه متصف شوید که آدمی‌ ایرادگیر و بهانه‌جو هستید.

متولدین مهر: جزو آدم‌های لجوج و اهل جدل نباشید که در غیر این صورت بزودی به راهی می‌روید که شما را به مشکل می‌اندازد. حقیقت‌جو باشید و منصفانه به مسائل اطراف خود بنگرید. وقتتان را برای توجه به نیازهای خانواده بیشتر کنید.

متولدین آبان: در کارهایتان جدیت بیشتری از خود نشان دهید و نقش نظم و ترتیب را در رسیدن به آنچه می‌خواهید فراموش نکنید. با همسرتان بیشتر هم‌اندیشی داشته باشید و خیلی زندگی را سخت نگیرید.

متولدین آذر: اگر مدیریت ذهنی خوبی را برای خود و کارهایتان دنبال کنید وضعیت بهتری خواهید داشت. از حرف این و آن نرنجید. هر چه را که برای شما خوب و مفید است بشنوید و به آن عمل کنید.

متولدین دی: تردید در تصمیم‌گیری شما را دچار مشکل می‌کند. جوانب مختلف و نتایج خوب و بد حاصل از کارهایتان را بدرستی بسنجید و آن گاه کاملاً عاقلانه و بدون دخالت دادن احساساتتان تصمیمتان را عملی کنید تا از اشتباه کردن و به سختی‌های بعدی آن درافتادن جلوگیری کرده باشید.

متولدین بهمن: از تنبلی دست بکشید. شوخ طبعی و طراوت را چاشنی امورتان کنید تا با احساس بهتری زندگی خود را رنگ آمیزی کرده باشید. مراقب باشید که مسائل و مشکلات شما را افسرده نکنند.

متولدین اسفند: مدیریت بهتر امور زندگی و کاری شما را از مشکلاتی که گریبانگیرتان شده نجات خواهد داد. دهن بین نباشید و راه درست را انتخاب کنید. زیاد هم در مشکلات خود غرق نشوید که فایده‌ای به حالتان نخواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها