پس از 8سال

خون زالو، سارق را لو داد

مقامات پلیس استرالیا از دستگیری یک سارق مسلح پس از هشت سال خبر داده و اعلام کردند: خون داخل بدن یک زالو در محلی که این سارق دست به دزدی زده بود، او را لو داد.
کد خبر: ۲۸۸۲۴۳

«مایک جان استون» سر‌بازپرس ویژه پلیس استرالیا در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه، یادآور شد: این زالو درست در حیاط منزل پیرزنی در ایالت «تاسمانی» واقع در منتهی‌الیه جنوب استرالیا یافت شد. این منزل در سال 2001 میلادی توسط یک سارق مسلح مورد سرقت قرار گرفته بود و ما طی این هشت سال تلاش بسیار کردیم تا این سارق را شناسایی و دستگیر کنیم،‌ اما موفق نشدیم و در نهایت یافتن این زالو و تجزیه و تحلیل خون داخل بدن این جاندار مکنده ما را به کشف حقیقت و شناسایی و دستگیری این سارق رهنمون کرد.

این سر‌بازرس ویژه خاطر نشان کرد: استفاده از خون داخل بدن زالو برای یافتن متهمان و جنایتکاران فراری یک راه غیر‌عادی و عجیب است، اما در اکثر موارد با موفقیت همراه است. با این حال، اعتراف می‌کنم که تاکنون و طی مدت فعالیتم با چنین موردی مواجه نشده بودم.

سارق مسلح فردی 54 ساله به نام «پیتر الک کانن» است که به دلیل سرقت 550 دلار در سال 2001 میلادی از منزل یک پیرزن تحت تعقیب بود. او روز گذشته توسط دادگاه منطقه «لان سستون» به 10 سال حبس محکوم شد.

ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها