در پنجمین مرحله تور دوچرخه‌سواری آذربایجان

احد کاظمی صاحب پیراهن طلایی شد

در پنجمین مرحله تور دوچرخه‌سواری آذربایجان احد کاظمی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 16 ساعت و 51 دقیقه در صدر است و پیراهن طلایی را بر تن می‌کند. حسین عسگری هم‌تیمی وی با 20 ثانیه اختلاف در جای دوم است و قادر میزبانی با زمان 16 ساعت و 52 دقیقه مکان سوم را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۲۸۷۹۲۴

به گزارش ایسنا، این مرحله از بیست و چهارمین دوره تور بین‌المللی آذربایجان به مسافت 145 کیلومتر در مسیر جلفا به کلیبر برگزار شد که در پایان قادر میزبانی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 4 ساعت و 33 دقیقه و 9 ثانیه قهرمان شد. امیر زرگری از تیم دانشگاه آزاد با زمان 4 ساعت و 33 دقیقه و 15 ثانیه در جای دوم ایستاد. رسول براتی از تیم مس کرمان با زمان 4 ساعت و 33 دقیقه و 16 ثانیه در جای سوم ایستاد.

بدین ترتیب تا پایان پنج مرحله برگزاری تور آذربایجان در رده‌بندی مجموع انفرادی احد کاظمی از تیم پتروشیمی تبریز با زمان 16 ساعت و 51 دقیقه در صدر است و پیراهن طلایی را بر تن می‌کند. حسین عسگری هم‌تیمی وی با 20 ثانیه اختلاف در جای دوم است. قادر میزبانی با زمان 16 ساعت و 52 دقیقه مکان سوم را به خود اختصاص داده است.

در رده‌بندی مجموع امتیازی بهنام خسروشاهی از تیم نیروی زمینی ارتش با 28 امتیاز صدرنشین است و پیراهن امتیازی را بر تن می‌کند. در این رده‌بندی مهدی سهرابی از تیم پتروشیمی تبریز با 13 و حمید شیری از تیم ترافیک تهران با 11 امتیاز در مکان‌های دوم و سوم قرار دارند.

در رده‌بندی مجموع کوهستان امیر زرگری از تیم دانشگاه آزاد با 12 امتیاز صدرنشین است و پیراهن کوهستان را بر تن می‌کند. قادر میزبانی با 8 امتیاز دوم است.

در رده‌بندی مجموع تیمی، تیم پتروشیمی تبریز با زمان 50 ساعت و 33 دقیقه و 24 ثانیه صدرنشین است. تیم فولاد گستر تبریز با زمان 50 ساعت و 47 دقیقه و 28 ثانیه در جای دوم قرار دارد. تیم دانشگاه آزاد با زمان 50 ساعت و 50 دقیقه و 9 ثانیه مکان سوم را به خود اختصاص داده است.

آخرین مرحله این تور فردا به مسافت 165 کیلومتر در مسیر کلیبر به تبریز برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها