گروه جامعه: سرپرست اداره کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به کمبود مربیان متخصص ورزش در مقطع ابتدایی، اعلام کرد: آموزگاران ابتدایی، تحت آموزش‌های لازم قرار می‌گیرند و مربی ورزش می‌شوند. رضا رفیعانی در گفتگو با ایسنا، در آستانه روز تربیت بدنی و ورزش در پاسخ به راهکارهای در نظر گرفته شده برای حل مشکل کمبود مربی ورزش در مدارس، اعلام کرد: با توجه به راهکارهای تعیین شده در دستورالعمل‌ ساماندهی نیروی انسانی، مقرر شده است که با همکاری معاونت آموزش و نوآوری وزارتخانه و اداره کل تربیت بدنی، آموزگاران پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی برای رفع بخش‌هایی از کمبود موجود در زمینه مربیان ورزش مدارس در سال تحصیلی جدید، آموزش ببینند.
کد خبر: ۲۸۷۷۸۹

معلمان ابتدایی، مربیان ورزش

وی یادآور شد: معین شده است که در یک فرآیند 3 ساله یعنی از ابتدای سال تحصیلی 88 تا پایان سال تحصیلی1390، همه آموزگارانی که متولی آموزش دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی هستند، در زمینه تربیت بدنی مدارس آموزش ببینند.

تصویب اساسنامه فدراسیون ورزش مدارس

وی به تنظیم تفاهم‌نامه با سازمان تربیت بدنی در مورد استفاده دانش‌آموزان از سالن‌های ورزشی از ساعت 6 صبح تا 15 با هدف جبران کمبود فضای ورزشی در مدارس نیز اشاره و اظهار کرد: مقدمات اجرای این کار در طول سال تحصیلی جاری، پیش از آغاز سال تحصیلی فراهم شد. رفیعانی از پیگیری تصویب اساسنامه فدراسیون ورزش مدارس کشور برای نخستین بار نیز خبر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها