در پی درج عکس متهم فاش شد

سرقت 22میلیون تومانی یکی از متهمان

پس از درج عکس یکی از متهمان فردی به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و مدعی شد متهم از وی 22 میلیون تومان سرقت کرده‌ است.
کد خبر: ۲۸۷۷۶۵

به گزارش فارس، عصر 24 مرداد امسال مردی با مراجعه به مسئولان دادسرای امور جنایی تهران قاضی دادسرا را از وقوع یک فقره سرقت و زورگیری با خبر کرد.

این فرد مدعی شد روز 23 مرداد زمانی که از خارج از کشور به ایران آمده است. در فرودگاه امام خمینی (ره) سوار بر یک خودروی پراید با 3 سرنشین شده است.

وی اضافه کرد: پس از مدتی در حوالی میدان نمازی شهرری یکی از سرنشینان صندلی عقب سیمی به دور گردن وی انداخته و پس از بی حال کردن این فرد اموال وی شامل کیف، چمدان و 600 دلار پول نقد را به سرقت برده‌اند.

سلیمانی فرد ، دادیار شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران درباره این پرونده گفت: تحقیقات برای شناسایی سارقان ادامه یافت تا اینکه یکی از این افراد در تاریخ 4 شهریور در حین کیف‌قاپی با یک خودروی پراید در یک کوچه بن بست گرفتار و دستگیر شد.

وی که ایوب نام دارد، پس از دستگیری به ارتکاب 7 فقره زورگیری و سرقت به شیوه فوق با همدستی محمود و بهزاد اعتراف کرد که تنها محمود دستگیر شد اما بهزاد همچنان متواری است.

تحقیقات برای دستگیری بهزاد ادامه یافت و قاضی پرونده برای مشخص شدن تعداد شکات این پرونده دستور انتشار عکس محمود و عیوب را صادر کرد.

چند روز بعد مردی که صاحب یک جایگاه فروش بنزین در حوالی خیابان خاوران بود به دادسرا مراجعه کرد و مدعی شد محمود با لباس مبدل از وی سرقت کرده است.

این فرد مدعی شد محمود روزها با لباس مبدل به پمپ بنزین وی آمده و پس از تعویض لباس‌هایش برای وی کار کرده ‌است اما سرانجام یک روز پیش از شروع کارش مبلغ 22 میلیون تومان وی را به سرقت برده ‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها