نصر آزادانی امید قهرمانی

تیم تکواندوی ایران صدرنشین است

در فاصله یک روز به پایان نوزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان، تیم ملی ایران با 52 امتیاز موقعیت خود را صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها حفظ کرد.
کد خبر: ۲۸۷۵۷۰

به گزارش مهر ، تیم ملی ایران در روز چهارم مسابقات تکواندو جهانی دانمارک موفق به کسب دو نشان برنز شد و جمع امتیازات خود را به عدد 52 رساند تا همچنان به عنوان جدی‌ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها مطرح باشد.

تیم ایران تاکنون یک طلا توسط محمد باقری معتمد، یک نقره توسط رضا نادریان و سه برنز توسط حسین تاجیک، میثم باقری و یوسف کرمی کسب کرده است.

تیم ملی تکواندو کره جنوبی روز گذشته یک مدال طلا در بخش مردان کسب کرد و مجموع امتیازات خود را با دو طلا و یک نقره به عدد 49 رساند و به مکان دوم جدول رده بندی تیمی مسابقات صعود کرد.

در این رده‌بندی اسپانیا با سه مدال طلا، نقره و برنز و مجموع 39 امتیاز سوم است، ترکیه با طلای وزن هفتم خود را با 39 امتیاز به مکان چهارم جدول رساند و مکزیک نیز همچنان با 37 امتیاز پنجم است.

با نتایجی که در مسابقات دیروز رقم خورد آمریکا با 36 امتیاز تا مکان ششم جدول نزول کرد و افغانستان نیز با مدال نقره‌ای که توسط محمود حیدری کسب کرد تا جایگاه هفتم جدول بالا آمد. در جدول رده‌بندی تیمی مسابقات آذربایجان با 24 امتیاز هشتم است و تیم‌های فرانسه و دومنیکن با 23 امتیاز عناوین نهم و دهم را در اختیار دارند. 

علیرضا نصرآزادانی آخرین نماینده ایران در روز پایانی مسابقات تکواندو جهانی دانمارک است. نصر در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده و سپس با برنده رقابت تکواندوکاران صربستان و آرژانتین مبارزه می کند.

با توجه به قرعه مناسب نصر، وی آخرین امید ایران است تا بتواند قهرمانی را با کسب مدال طلا به تیم ایران هدیه کند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها