پس از مصرف شیشه رخ داد

گروگانگیری جوان معتاد در بانک

جوان 22 ساله‌ای پس از مصرف مواد مخدر صنعتی با ورود به یک شعبه بانک به قصد سرقت با بسته‌شدن در، اقدام به گروگانگیری کرد.
کد خبر: ۲۸۷۵۲۱

احمد قندی‌زاده، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی با اشاره به این خبر به جام‌جم گفت: ساعت 9:45 صبح پنجشنبه گذشته هنگامی که کارکنان بانک کارآفرین در خیابان جیحون مشغول فعالیت روزانه خود بودند، به یکباره مشاهده کردند جوانی که در شرایط غیرعادی قرار دارد با ورود به پشت پیشخوان با تهدید چاقو به جمع‌آوری پول‌های موجود در بانک پرداخت.

بازپرس جنایی افزود: به دنبال این ماجرا و با به صدا درآمدن آژیر بانک، جوان مهاجم که بشدت ترسیده بود، قصد فرار داشت که در این هنگام چند رهگذر با شنیدن صدای آژیر خطر بانک، کرکره بانک را پایین کشیدند.

گروگانگیری

به دنبال این ماجرا، جوان سارق که راه فراری نداشت، یک زن کارمند بانک را به گروگان گرفت و تهدید کرد در صورتی که اجازه خروج به وی داده نشود، زن گروگان را به قتل خواهد رساند.

بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی گفت: پس از تهدید زن کارمند، ماموران کلانتری 108 نواب که در محل حضور یافته بودند، موفق شدند با دستگیری متهم، زن گروگان را نجات دهند.

متهم پس از دستگیری، خود را بهزاد معرفی کرد و گفت: یک ساعت پیش از حضور در شعبه بانک، موادمخدر صنعتی از نوع شیشه مصرف کرده بودم و سابقه بیماری روانی نیز دارم.

وی افزود: بدون هیچ هدفی احساس می‌کردم می‌توانم براحتی وارد بانک شوم و با برداشتن پول‌ها، محل را ترک کنم؛ اما پس از حضور در داخل بانک به یکباره همه شروع به فریاد کشیدن کردند و من نیز پس از به صدا درآمدن آژیر خطر، قصد فرار داشتم که در این هنگام چند نفر که در بیرون از بانک تجمع کرده بودند، در بانک را بستند و من نیز دستگیر شدم.

دستور تحقیقات

قندی‌زاده افزود: پس از ثبت اظهارات متهم و صدور قرار قانونی، متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات و بررسی سوابق در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بازپرس جنایی تصریح کرد: متاسفانه مصرف موادمخدر روانگردان روبه افزایش است و این موضوع تبدیل به معضل شده است؛ زیرا عمده افراد مجرم که مرتکب جرایم مختلف می‌شوند، به موادمخدر صنعتی از نوع شیشه و کراک اعتیاد دارند که نمونه عینی آن را در این پرونده شاهد هستیم.

قاضی جنایی اضافه کرد: در حال حاضر دستور قضایی لازم در این ارتباط صادر شده است تا پلیس آگاهی، گزارش نهایی خود را تهیه و ارائه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها