مقداری پارازیت بی‌صاحاب پیدا شده

ما سال‌ها گلوی خودمان را جر دادیم که ایهاالناس، ماهواره چیز خوبی نیست، چشم و گوش آدم باز می‌شود؛ اما بسیاری از عقلای قوم از سر بیکاری «ان قلت» درآوردند و با قیافه‌ای کارشناسانه، وسط عرایض معقول ما پارازیت ول کردند که: خیلی هم این طوری نیست که شما عرض می‌کنید.
کد خبر: ۲۸۷۲۸۳

ماهواره، جنبه‌های علمی و خبری و مستند و راز بقا و این جور چیزهای مفید و مثبت هم دارد و نباید که همه را به یک چوب برانیم. فلذا همین چارتا در قابلمه‌ای هم که سالم مانده بود، تبدیل به دیش شد و پشت‌بام منازل انداخته شد. الان هم که اکثر قریب به اتفاق این دیش‌ها (در قابلمه‌های سابق) عملا از حیز انتفاع ساقط شده و بلااستفاده روی پشت‌بام افتاده است.

رباعی ماهواره‌ای:

آن دیش که یک هزار کانال گرفت /گربه بچه کرد داخلش چال گرفت / دیشی که همیشه حال می‌داد به ما/ از حال برفت و از همه حال گرفت

ما که از راست و دروغش بی‌اطلاعیم، اما می‌گویند که الان مدت مدیدی است تمامی شبکه‌های سیاسی مخرب ماهواره‌ای به لطف پاره‌ای امواج پارازیت‌گونه‌ که از پاره‌ای نقاط نامعلوم ارسال می‌شوند،از بیخ قابل مشاهده نیستند.

موضع وزارت ارتباطات و فناوری: ما از ارسال پارازیت بر روی امواج ماهواره اطلاعی نداریم، فلذا نمی‌توانیم در رابطه با مشخصات فنی پارازیت اظهارنظری کنیم.

موضع ما: شما درست می‌فرمایید!

موضع وزارت بهداشت و درمان: ما نیز چون اطلاعی از مشخصات فنی ارسال پارازیت نداریم، در نتیجه نمی‌توانیم در مورد مضر بودن یا بی‌ضرر بودن این امواج قضاوتی انجام دهیم.

موضع ما: شما هم درست می‌فرمایید!

موضع ملت همیشه درصحنه: ما که سرگیجه گرفتیم! پس کی درست نمی‌فرماید؟....

موضع ما: شما نیز درست می‌فرمایید!

آگهی گمشدگی: بدین وسیله به اطلاع عموم مردم عزیز ایران می‌رساند که مقداری امواج پارازیت در حوالی یک برج پیدا شده است. از صاحب اصلی این امواج تقاضا می‌نماییم با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و با ارائه مشخصات فنی این امواج، جهت دریافت پارازیت‌های خود اقدام نماید. مژدگانی هم دریافت نمی‌کنیم. فقط دوست داریم صاحب اصلی این پارازیت‌ها را از نزدیک زیارت نماییم. این مقدارش ریایی بشود، بلا اشکال می‌باشد. شاید معلوم شود که این پارازیت‌های گفته شده، منشأ زمینی و انسانی ندارد. از کجا معلوم؟....!

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها