کد خبر: ۲۸۶۷۴۸

صبح‌ها تاریک شب‌ها روشن
برخلاف تصوری که دستگاه‌های جانبی برقی با برق شهری، کارهای بیشتری را انجام می‌دهند، طراح این پرده‌های جاذب انرژی خورشید، جور دیگری می‌اندیشد. به‌سادگی می‌توان پرده‌های زیبایی را طراحی کرد که صبح‌ها نور مزاحم خورشید اداره یا خانه‌تان را جذب کرده و شب‌ها با انرژی ذخیره شده، موبایل، پخش‌کننده ام‌پی‌تری و یا دسته اکس‌باکس خود را شارژ کرد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لپ‌تاپ پلی‌استیشن3
تصور کنید که یک پلی‌استیشن3 قابل حمل دارید که توی قطار هم بازی‌های پلی‌استیشن3 خود را در مانیتور 17 اینچی آن بازی می‌کنید و بعد از خستگی ناشی از بازی، یک فیلم بلوری با کیفیت هولناک تماشا می‌کنید. بن هک، سلطان بلامنازع مود کردن دستگاه‌های کنسول بازی، زودتر از شما چنین دستگاهی را خواب دیده و آن را ساخته است. از این دستگاه قابل حمل تنها یک نسخه ساخته شده و هنوز معلوم نیست توسط شرکتی خاص به تولید انبوه برسد یا خیر.


 

 

 

 

قهرمان جدید اچ‌تی‌سی
گوشی اچ‌تی‌سی اسپرینت، جدیدترین تلفن همراهی است که با سیستم عامل آندروید به بازار عرضه شده است. این گوشی که به آیفون کوچک معروف است، جدی‌ترین رقیب آیفون به‌حساب می‌آید، وزن سبک، طراحی زیبا و قابلیت‌های نرم‌افزاری زیاد، تنها بخشی از مزایای اچ‌تی‌سی اسپرینت به‌حساب می‌آید.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

بیگانگان 2012 می‌آیند
اشتباه نکنید، این مطلب ربطی به اعتقاد اینکاها مبنی بر آخرالزمان بودن دنیا در سال 2012 ندارد. شرکت ژاپنی اکتیولینک با اختراع این اسکلت روباتی که روی بدن انسان نصب می‌شود، توانسته است نیرویی ماورایی به انسان بدهد. طرح اولیه این اسکلت که ریپلی نام‌دارد، مستقیما از سناریوی فیلم علمی‌– تخیلی بیگانگان گرفته شده و قادر است نیروی بلندکردن یک وزنه 200 کیلوگرمی را بی دردسر به انسان بدهد.

 


 

 

 

 

 

 

سگ الکترونیک
این سگ برخلاف ظاهرش، ذهن پویایی دارد، کافی‌است یک برچسب از نوع ‌RFID‌ بدهید که بو کند تا بعد، هر کجا این برچسب را چسبانید، سگ آن را بیابد. سارا یوهانسن، تیمو آرنال و استیو مارتینسن سه طراح برجسته مدرسه هنر و معماری اسلو این سگ را طراحی کرده‌اند که برای کودکانی که از نابینایی رنج می‌برند، مفیدترین اسباب‌بازی است. ‌

 


 

 

 

 

 

 

 

 

کامپیوتر بی‌ام‌و
بخش امور طراحی آمریکای بی‌ام‌و در کالیفرنیا، به‌دنبال تولید محصول جدیدی است که ‌10 Thermaltake Level‌ نام دارد. بر خلاف بقیه سیستم‌های با قدرت بالا، این سیستم تنها 700 دلار قیمت دارد و شش درایو مختلف ساتا را در دل خود جای داده است. طراحی این کیس فوق‌العاده است و توان پردازشی بالایی دارد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

بازوی مکانیکی
برخلاف اسکلت روباتیک ژاپنی که کارش قوی‌تر کردن است، این بازوی مکانیکی™روباتی با بلندکردن، حمل و گذاشتن وسایل ظریف خوب کنار می‌آید. موسسه ژاپنی تحقیقاتی ‌AIST‌ این روبات را برای کمک به افراد معلول ایجاد کرده است.

 

 

 


 

 

 

 

روبات 60 متری
یکی دوماه قبل، ژاپنی‌ها در نظر داشتند که نسخه‌ای واقعی از اولین غول روبات مانگاهای ژاپنی را به‌نمایش بگذارند. این پروژه در حال اتمام است و بزرگترین روبات جهان، به‌زودی از روی یک مانگا (کمیک استریپ ژاپنی) ساخته خواهد شد. تبدیل تصورات به واقعیات در دنیای امروزه مرز باریکی دارد.


 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها