اخبار

مرگ بر غریبه‌ها

همانطور که همه می‌دانیم، کشتن خودی در بازی‌ها حرکت بسیار زشتی است. دیوید گیری، روانشناس، مطالعات جدیدی از دانشگاه میسوری کلمبیا را در نیوساینتیست منتشر کرد که بر اساس آن بازی‌خورهای مرد در مقابل غریبه‌ها، حالت تهاجمی شدیدی پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۶۷۳۸

در این تحقیقات آمده که در اندام این افراد، با حمله به دشمنان در بازی میزان تستوسترون افزایش می‌یابد و در صورت شلیک به خودی، هورمون‌های این فرد، به شدت کاهش می‌یابد و سردی خاصی در بدنش ایجاد می‌شود. ‌ ‌

وی با مشکل روبه‌روست

ارتقای دستگاه‌های جدید کنسول ساده است؛ به اینترنت متصل می‌شوید و دستگاه خود را به‌روز می‌کنید.

آخرین فرم‌ور Wii‌، نگارش 2/4 با مشکل زیادی روبه‌روست و برخی از مشتریان هم شاکی شده‌اند. البته در بخش ارتقای نرم‌افزاری به صراحت ذکر شده که این ارتقا ممکن است فایل‌های سیو برخی از بازی‌ها را پاک کند.

تاثیر این به‌روزرسانی را تیم پشتیبانی و خدمات پس از فروش نینتندو به‌ وضوح احساس کرده است. اگر شما هم نینتندو وی دارید، فعلا آن را ارتقا ندهید تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. ‌ ‌

اسپور فیلم می‌شود

پارسال، یک ماه قبل از عرضه بازی اسپور، ویل رایت اعلام کرد که ممکن است این بازی را به فیلمی تبدیل کند. این طراح که هم‌اکنون الکترونیک آرتز را هم ترک کرده، اعلام کرد که با کمپانی فاکس قرن بیستم، فیلمی ساخته است که مبتنی بر خط اصلی ماجراهای این بازی هیجان‌انگیز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها