وقتی توفان امان از موتور آدم می‌برد

موتورسواری در اتوبوس

سری موتوراستورم، پیش‌تر شما را به پیشتازی با سرعتی سرسام‌آور در ساحل‌های صخره‌ای گل‌آلود فرستاده بود و به تخته‌گاز رفتن در مناظر اندود شده از گدازه‌های آتش‌فشانی واداشته بود.
کد خبر: ۲۸۶۷۳۷

اما حالا با موتور استورم – لبه قطبی، می‌توانید در یک ماشین برفی تلوتلوخوران بایستید و در جریان لغزنده برف مسابقه بدهید. لبه قطبی اگر چه بازی تبدیل شده‌ای از کنسول است و اختصاصا بازی پی‌سی نیست، اما همه نقاط قوت و ضعف نسخه‌های پیشین این سری با همه آن مسابقات پرسرعت و غیرقانونی و بیابانی‌اش را در یک بازی گرد هم‌ آورده است. هر مرحله و مسیر از بازی به دقت طراحی شده است.

مهم نیست چه وسیله‌ای نقلیه‌ای را ترجیح می‌دهید؛ بازی یک مسیر ایده‌آل برای به پایان رساندن خط مسابقه به شما پیشنهاد می‌کند و احساس چابکی و سرعت راندن شما را در طول آن مسیر‌های پیچیده به یک انفجار لذت مبدل می‌کند.

اما ایرادهای گاه و بی‌‌گاه معمول این سری، در این بازی هم دیده می‌شود. از آن جمله می‌توان به فیزیک بیش از حد حساس بازی اشاره کرد که باعث می‌شود بازی و وسایل نقلیه‌ قدری خارج از کنترل باشند. ارتباطات آن‌لاین بازی هم از دیگر مشکلات این نسخه است. این مشکل آن‌لاین باعث می‌شود مسابقات چندبازیکنه‌ای که ترتیب می‌دهید و در آن وسیله‌های نقلیه حریفان را از دور خارج می‌کنید و بسیارلذت‌بخش است، تنها به ارتباطات کوتاه‌برد و محلی محدود شود.

مسابقه دادن در لبه‌ قطبی، مثل تمام بازی‌های قبلی سری موتور استورم، پیرامون انعطاف‌پذیری بازی شکل گرفته است. یعنی این انعطاف‌پذیری امکانات بازی است که بازی را جذاب‌تر می‌کند. در این نسخه هر کورس 12مسیر متفاوت دارد که برای هر کدام از کلاس‌های مختلف وسایل نقلیه این بازی در نظر گرفته شده و با آنها جور است. بعضی از اتوموبیل‌ها و وسایل نقلیه محبوب نسخه‌های قبلی، به بازی برگشته‌اند و در کنار هم جمع شده‌اند. همچنین، امکانات تازه‌ای برای وسایل عادی سری در نظر گرفته شده است.

چشم‌انداز‌های مسیر‌ها به ویژه چشم‌انداز‌های مسابقه در فضای برفی، خیره‌کننده‌اند؛ دالان‌های زیرزمینی پوشیده از یخ و مسیر‌های تابناک سفید، بی‌نهایت جذاب هستند.

همچنین، در این نسخه از بازی یک مد تازه به بازی اضافه شده که عبارت است از مسابقه ساعت‌زن. در این مسابقه می‌توانید به تنهایی در مسابقه شرکت کنید و زمان بهتری را به ثبت برسانید تا از جایگاه بهتری مسابقه اصلی را آغاز کنید. برای تمرین در این مد تازه، بازی به شما امکان می‌دهد هنگام شروع کورس ساعت زن یک شبح‌ ماشین را با خودتان همراه کنید. این شبیه که نماینده بهترین زمان حریف مورد نظر شما یا حتی بهترین زمان خود شما در دور‌های گذشته بازی است، به شما کمک می‌کند تا مهارت و زمان ثبت شده خود را به سرعت بهبود ببخشید.

مسابقات در این نسخه از بازی جدا پر‌سر‌و‌صدا هستند. با فیزیکس تقریبا تحت کنترل و حس خیره‌کننده و جذاب سرعت که با سرعت روان فریم‌های بازی تقویت شده و جذاب‌تر شده‌اند، تجربه بهتری را به بازی کننده ارزانی می‌دارد که در نسخه‌های قبلی کم‌تر دیده شده است.

مسابقات در این نسخه از بازی جدا پر سر و صدا هستند

سرعت و نرخ روان فریم‌ها چنان است که حتی در صحنه‌هایی که صفحه پر از دانه‌های برف و وسایل مختلف مسابقه‌دهنده است هم کاستی‌ای حس نمی‌شود. بعضی از مسیرها در زمین مسطح طی می‌شوند و وسایل قدری گنده و سنگین به نظر می‌رسند. اما بیشتر کورس‌ها تجربیاتی دارند که به دقت پرداخته شده است؛ هرم هوای داغ در دور‌دست، قندیل‌های براق و شفاف، آمیختگی زیبای برف و گل، نورپردازی حرفه‌ای بازی و نما‌های دور دست قابل تقدیر بازی هم به کیفیت بصری بسیار کمک کرده است. ‌ ‌

در مورد لبه قطبی باید گفت که می‌شود در برابر مسیر‌ها و کور‌س‌های پیچیده‌اش و در مقابل مسابقات پر از انرژی‌اش، از اندک ضعف‌های بازی گذر کرد و بیش از حد خرده‌گیری نکرد زیرا صرف نظر از مد آن‌لاین بازی و ضعف‌های آن، لبه قطبی نماینده همه آن‌چیزی است که شما می‌توانید از یک بازی موتور استورم که از کنسول برای استفاده در پی‌سی تبدیل شده است، انتظار داشته باشید. مسیرهای چند چهره و چند شکل بازی و تنوع وسایل نقلیه بهانه خوبی به شما می‌دهد که حتی بعد از به اتمام رساندن مراحل بازی، برگردید و دوباره آن را تجربه کنید.

اگر مایلید از پوشیده شدن در میان گل و برف لذت ببرید، لبه قطبی یکی از راه‌های گرم و سرگرم‌کننده برخوردار شدن از چنین لذتی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها