اسکای اسپورت: مصدومیت زانوی راست فرانچسکو توتی در دقایق پایانی بازی یکشنبه گذشته رم پالرمو، هواداران رمی را بابت شرایط کاپیتان تیمشان نگران کرد، اما ظاهرا آسیب‌دیدگی توتی، جدی نیست. او که در بازی با پالرمو، 2 بار برای رم گلزنی کرد، درباره آسیب‌دیدگی‌اش گفت: واقعا ترسیدم و این ترس از مصدومیت، باعث شد خوشحالی 2 گل زده‌ام باطل شود؛ اما پزشکان به من گفتند در حدفاصل تعطیلی یک هفته‌ای رقابت‌های سریA ، می‌توانم سلامت خود را بازیابم و مقابل میلان بازی کنم.
کد خبر: ۲۸۵۸۰۰

گیگز بهترین است

گاردین: سرآلکس فرگوسن، رایان گیگز را برترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلستان می‌داند. گیگز که در ماه نوامبر 36 ساله می‌شود، تنها یک گل کم دارد تا هفدهمین بازیکنی باشد که در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر 100 گل به ثمر رسانده است. سرمربی منچستر یونایتد گفت: ما در رقابت‌های لیگ برتر، بازیکن طراز اول زیاد داشته‌ایم؛ اما هیچ‌کدام از آنها دیرپایی و استمرار گیگز را نداشته‌اند. وقتی رقابت‌های لیگ برتر شروع شد، گیگز اینجا بود و حالا پس از11 قهرمانی هنوز هم هست.


هشدار به کاپلو

مهر: اسون گوران اریکسون به فابیو کاپلو درباره بالا رفتن انتظارات انگلیسی‌ها از این مربی ایتالیایی هشدار داد. مرد سوئدی به آسوشیتدپرس گفت: انگلستان نمایش خیره‌کننده‌ای داشته و تمام بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است؛ اما هرچه به جام جهانی نزدیک‌تر می‌شویم، انتظارات هم ارتقا می‌یابد و مردم قهرمانی انگلستان را پس از 44 سال ‌می‌خواهند. این موضوع از یک جهت فوق‌العاده و از جهت دیگر، خطرناک محسوب می‌شود.

فرانسه بدون ریبری

گل: آسیب‌دیدگی زانوی مهاجم فرانسوی بایرن مونیخ باعث شد تا او اردوی تیم ملی کشورش را ترک کند. شدت آسیب ریبری تا اندازه‌ای است که او نمی‌تواند خروس‌ها را در رقابت‌های حساس هفته آینده این تیم در مقدماتی جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی همراهی کند. ریبری در بازی‌های هفته‌ اخیر بوندس‌لیگا هم تنها یک نیمه بایرن را در بازی برابر کلن همراهی کرد و در شروع نیمه دوم جای خود را به بازیکن دیگری داد. فرانسه، شنبه و چهارشنبه آینده با جزایر فارو و اتریش بازی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها