جام جم: شبکه 2 سیما از امشب و همزمان با هفته نیروی انتظامی 7 فیلم تلویزیونی با مضمون پلیسی اجتماعی را به آنتن پخش خواهد برد. قول، حفره، روز طولا‌نی، دل‌نگرانی، نیمه تاریک، ترس ولرز و شب آخر فیلم‌هایی هستند که ازامشب از شبکه 2 پخش می‌شوند.
کد خبر: ۲۸۵۷۷۳

حضور 64 فیلم سینمایی ویدئویی در جشنواره کوثر

جام‌جم: 64 فیلم سینمایی ویدئویی متقاضی حضور در چهارمین جشنواره فیلم کوثر هستند که این آمار تا 10 مهرماه در دبیرخانه جشنواره به ثبت رسیده است. به گزارش معاونت امور رسانه‌های جشنواره فیلم کوثر، معاون انتخاب این جشنواره با اعلام این خبر افزود: روند دریافت آثار تا 15 مهرماه جاری ادامه می‌یابد.

اعزام هیات سینمایی ایران به فرانسه

ایسنا: هیاتی از سینماگران ایرانی برای شناخت کم‌وکیف تولید، توزیع، پخش و سینماداری به فرانسه می‌روند. فرهاد توحیدی، عضو هیات‌مدیره خانه سینما، با اعلام این مطلب گفت: در این سفر، هیاتی متشکل از کارگردانان، مدیران سینما، مدیر اجرایی خانه سینما و رئیس شورای صنفی نمایش طی یک هفته با حضور در پاریس از استودیوها، مراکز تولید و کمپانی‌هایی که فناوری جدید را عرضه می‌کنند، بازدید خواهند کرد.

افزایش 40 درصدی فیلم‌های خارجی جشنواره رشد

فارس: دبیر سی‌‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد با اشاره به این که تعداد فیلم‌های ایرانی ارسال شده به جشنواره، رشد 10 درصدی داشته است، گفت: 350 فیلم از خارج از کشور به جشنواره ارسال شد که این تعداد نسبت به دوره گذشته، 40 درصد افزایش داشته است. حمیدرضا کفاش با اشاره به این‌که امسال در مجموع 1215 فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، در ادامه اظهار کرد: از 187 فیلم راه‌یافته به بخش مسابقه این دوره، 86 فیلم در بخش مسابقه ایران، 53 فیلم در بخش مسابقه خارجی، 16 فیلم در بخش مسابقه فرهنگیان فیلمساز، 14 فیلم در بخش مسابقه دانش‌آموزی ایرانی و 18 فیلم در بخش مسابقه دانش‌آموزی خارجی شرکت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها