ایوب آقاخانی از آن تئاتری‌هایی است که در حوزه‌هایی مثل نویسندگی، کارگردانی، بازیگری ترجمه، تحقیق و تدریس هم فعالیت می‌کند. از سال 74 که گروه تئاتر پوشه را بنیان گذاشته تا به حال ده‌ها نمایش را به روی صحنه برده است. «مرثیه‌ای برای یک سبک‌وزن» آخرین کار تئاتری‌اش بود که حدود 2 هفته پیش اجرایش تمام شد. اما بهانه گفتگو با او نه نویسندگی کار جدیدی است و نه کارگردانی و احیانا بازی در نمایشی جدید بلکه این بار او کارگردانی یک نمایش رادیویی را تجربه کرده است که قرار است به زودی پخش شود. «کارگردانی مخاطب پای رادیو» عنوان گفتگو با اوست به بهانه کارگردانی نمایش رادیویی «فرار از زندان» که سریالش از پرطرفدار‌های چند وقت اخیر بوده است. شرح کامل حرف‌های او را می توانید در صفحه 7 بخوانید.
کد خبر: ۲۸۵۶۵۱

چشم اندازی در مه» عنوان مطلب اصلی صفحه تئاتر (8) گزارشی است از چالش‌های پیش روی نسل جدید تئاتر ایران. نظرات هادی مرزبان، قطب‌الدین صادقی و منیژه محامدی را درباره این موضوع را در صفحه تئاتر فردا می‌خوانید.

هرکول پوارو هر چند نام شخصیت جذاب رمان‌های آگاتا کریستی است اما اگر شما هم جزو بینندگان پر و پا قرص مجموعه‌های تلویزیونی پلیسی - جنایی هستید حتما مجموعه تلویزیونی هرکول پوارو را که سال‌ها پیش به صورت هفتگی پخش می‌شد را به خاطر دارید. مطلب اصلی صفحه رادیو و تلویزیون (9) با عنوان «نقشی ماندگار برای قابی کوچک» درباره همین مجموعه به یاد ماندنی است.

ایران‌هراسی، تاکتیک همیشگی غرب» عنوان مطلب اصلی صفحه سیاسی (10) است.

سلطه تکنولوژی بر انسان» عنوان مطلب اصلی صفحه اندیشه (11) ترجمه مقاله‌ای است از محمد عابد الجابری، از متفکران و روشنفکران به نام جهان اسلام.

راهکار جدید دانشمندان برای درمان سرطان عنوان مطلب اصلی صفحه دانش (12) است که با اعزام ماموران الکترونیکی به خون محقق می‌شود.

بعد از گذشت چندین روز از بازی دربی استقلال و پرسپولیس هنوز نتیجه این بازی حرف و حدیث‌های فراوان را در پی دارد. «از باخت نترس»! عنوان مطلب اصلی صفحه ورزش (13) به آسیب‌شناسی این تساوی بحث‌انگیز پرداخته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها